Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 228

مدیرعامل ساینا به بورس ٢۴ گفت: برنامه ورود به حوزه خوش بو کننده ها را داریم ، مطالعات اولیه در راستای ورود به این حوزه صورت گرفته است. همچنین در برنامه داریم تا در حوزه کاهش هزینه های تولید اقدامات موثری صورت دهیم. از طرفی با توجه به گردش مالی بالا به منظور خرید مواد اولیه و فروش کالا نیازمند تغییراتی در ساختار مالی مجموعه هستیم و عملا باید اقداماتی در راستای افزایش سرمایه داشته باشیم، بر همین اساس بررسی هایی به منظور استفاده از معافیت مالیاتی افزایش سرمایه از محل سود انباشته در دست داریم تا بتوانیم ساختارهای مالی شرکت را اصلاح کنیم.

«ساینا» خوش بو کننده تولید می کند...

بورس24 : صنایع بهداشتی ساینا یکی از شرکت های پر طرفدار گروه شوینده است که با رشد قابل توجه ارزش سهام در سال مالی 97 روبرو بوده است ، این شرکت توانسته تا سود سال مالی 97 را در گزارش حسابرسی نشده 124 درصد به نسبت سال قبل افزایش دهد و از رقم 406 ریال به 908 ریال به ازای هر سهم افزایش سود داشته است.

بهنام عزت نژاد مدیر عامل شرکت صنایع بهداشتی ساینا درباره گزارش های عملکردی سال مالی 98 شرکت و برنامه های پیش رو به بورس24 گفت: از نظر عملکردی سال مالی 98 را در شرایط مطلوبی آغاز کردیم و ارزش فروش ما به نسبت دو ماهه سال گذشته بیش از سه برابر شده است ، اما با توجه به شرایط کلان اقتصادی باید دید سال آتی شرایط کلی اقتصاد به چه شکلی خواهد بود.

عزت نژاد در ادامه گفت: از مهمترین اقداماتی که آغاز کردیم ، موضوع برندینگ، اصلاح ساختار مالی و اقداماتی در راستای پکیجینگ است.

وی گفت:در برنامه داریم تا سهم بیشتری از بازار را در اختیار بگیریم و با توجه به استراتژی فروش که در پیش گرفتیم اقداماتی را در این راستا عملیاتی خواهیم کرد تا بتوانیم در حوزه افزایش فروش و همچنین تنوع دهی به محصولات گسترده تر ورود کنیم.

مدیرعامل ساینا گفت: برنامه ورود به حوزه خوش بو کننده ها را داریم ، مطالعات اولیه در راستای ورود به این حوزه صورت گرفته است. همچنین در برنامه داریم تا در حوزه کاهش هزینه های تولید اقدامات موثری صورت دهیم. از طرفی با توجه به گردش مالی بالا به منظور خرید مواد اولیه و فروش کالا نیازمند تغییراتی در ساختار مالی مجموعه هستیم و عملا باید اقداماتی در راستای افزایش سرمایه داشته باشیم، بر همین اساس بررسی هایی به منظور استفاده از معافیت مالیاتی افزایش سرمایه از محل سود انباشته در دست داریم تا بتوانیم ساختارهای مالی شرکت را اصلاح کنیم.

وی ادامه داد: سال گذشته با توجه به محدودیت های موجود برای واردات مواد اولیه با مشکلاتی روبرو بودیم اما خوشبختانه علی رغم این مشکلات توانستیم عملکرد قابل قبولی داشته باشیم و خطوط تولید ما بدون مشکل و بدون توقف تولید داشت. امسال نیز تاکنون شرایط مطلوبی را پشت سر گذاشتیم و با توجه به بررسی شرایط موجود با آمادگی بیشتری سال مالی جدید را آغاز کردیم و امیدواریم این روند مطلوب تولید و فروش ادامه دار باشد.

منبع خبر: سازمان خبری - تحلیلی بورس 24

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24