Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 228

یک مقام مسئول گفت: هم اکنون افزایش تسهیلات جهت تحریک تقاضا یک اقدام بسیار اشتباه است و زمینه ساز افزایش قیمت مسکن می‌شود.

عضو هیأت مدیره انجمن انبوه سازان تهران: تحریک تقاضای بازار مسکن با ارائه تسهیلات اشتباه است

بورس24 : ایرج رهبر عضو هیأت مدیره انجمن انبوه سازان استان تهران با بیان اینکه وزیر راه و شهرسازی ارتباط و تعامل بسیار خوبی با بخش خصوصی جهت کنترل بازار مسکن دارد گفت: وزیر راه و شهرسازی جلسات بسیار متعددی با بخش خصوصی برگزار کرده است که این امر نقش بسیار مؤثری در بهبود بازار مسکن و قیمت‌های این بخش دارد.

عضو هیأت مدیره انجمن انبوه سازان استان تهران با بیان اینکه بخش خصوصی از ابتدا در بخش مسکن فعالیت می‌کرد گفت: کمرنگ شدن نقش بخش خصوصی در حوزه مسکن زمینه‌ساز کاهش تولید و نوسانات قیمتی شده است.

رهبر با بیان اینکه وزیر راه و شهرسازی اهمیت حضور بخش خصوصی در بخش مسکن را احساس می‌کند، گفت: اسلامی بخشی از ساخت ۴۰۰ هزار واحد مسکونی در شهر‌های جدید را به بخش خصوصی واگذار کرده است و همین امر باعث فعال شدن این بازار می‌شود.

بیشتر بخوانید:کاهش ۱۴ درصدی معاملات اجاره در کل کشور/ معاملات مسکن در استان تهران ۲۴ درصد کاهش یافت

وی با بیان اینکه تحریک تقاضای بازار مسکن با ارائه تسهیلات یک اقدام بسیار اشتباه است و زمینه ساز افزایش قیمت مسکن می‌شود، گفت: هم اکنون در بازار مسکن با حجم انبوهی از تقاضا مواجه هستیم بنابراین ارائه تسهیلات در این بازه زمانی توجیهی ندارد.

عضو هیأت مدیره انجمن انبوه سازان استان تهران توضیح داد: تسهیلات مسکن باید به تولیدکنندگان ارائه شود تا زمینه‌ساز تقویت عرضه شود، زیرا که ارائه تسهیلات به خریداران بدون پشتوانه تولید معنایی ندارد.

رهبر یادآوری کرد: تسهیلات مانند طرح مسکن مهر باید به تولیدکنندگان و سپس به خریداران انتقال یابد تا زمینه‌ساز بهبود وضعیت کنونی بخش مسکن شود.

منبع: باشگاه خبرنگاران

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24