Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 228

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس در بازدید از ذوب آهن : مشکل اصلی این شرکت مربوط به تامین مواد اولیه به ویژه سنگ آهن است که منجر به خالی ماندن نیمی از ظرفیت تولیدی این شرکت شده و تولید اقتصادی این شرکت را متاثر ساخته است . برای حل این مشکل به دنبال راه حل های اساسی هستیم و در این راستا درکمیسیون اقتصادی مجلس ، جلسه ای با حضور وزیر صنعت ، معدن و تجارت و وزیر تعاون ، کار و رفاه اجتماعی برگزار می شود و به زودی شاهد اتفاقات خوبی در خصوص حل این مشکل خواهیم بود .

دسترسی ذوب آهن به مواد اولیه آسان تر می شود

بورس24 : محمد رضا پورابراهیمی رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی و نماینده مردم کرمان و راور با حضور در ذوب آهن اصفهان ضمن بازدید از خط تولید ریل و تیرآهن بال پهن ، بامنصور یزدی زاده مدیرعامل و جمعی از مسئولین این شرکت دیدار و گفتگو نمود.

وی حمایت از واحدهای تولیدی کشور در شرایط کنونی را بیش از هر زمان دیگری مهم و ضروری دانست و اظهار داشت : ذوب آهن اصفهان اخیراً دستاوردها و موفقیت های خوبی حاصل کرده و در رفع نیاز کشور به مقاطع ساختمانی و صنعتی بیش از وظیفه خود عمل کرده است .

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی افزود : مشکل اصلی این شرکت مربوط به تامین مواد اولیه به ویژه سنگ آهن است که منجر به خالی ماندن نیمی از ظرفیت تولیدی این شرکت شده و تولید اقتصادی این شرکت را متاثر ساخته است .

پورابراهیمی گفت : برای حل این مشکل به دنبال راه حل های اساسی هستیم و در این راستا درکمیسیون اقتصادی مجلس ، جلسه ای با حضور وزیر صنعت ، معدن و تجارت و وزیر تعاون ، کار و رفاه اجتماعی برگزار می شود و به زودی شاهد اتفاقات خوبی در خصوص حل این مشکل خواهیم بود .

وی افزود : علی رغم تمام این مشکلات ، ذوب آهن اصفهان در امر تولید ، صادرات و صرفه جویی در انرژی ، عملکرد خوبی داشته است اما این شرکت باید با تمام ظرفیت خود کار کند ، تا شاهد تولیدی اقتصادی تر باشیم .

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد : برای تامین مالی پروژه های این شرکت نیز بر اساس بسته تامین مالی پیشنهادی ذوب آهن ، اقداماتی در دستور کار قرار می گیرد .

پورابراهیمی با انتقاد از خام فروشی سنگ آهن ، افزود : با وجود تقاضا و نیاز بازار خام فروشی امری نادرست است و در صورت تامین مواد اولیه ، صادرات ذوب آهن رشد خوبی خواهد داشت و کشورهای منطقه خواهان جدی محصولات این شرکت هستند .

وی با تاکید بر ضرورت واگذاری معدن سنگ آهن به ذوب آهن گفت : بدون مواد اولیه ، این شرکت قادر به تامین نیازهای داخلی و حفظ شرایط موجود نخواهد بود که هزینه های بسیاری برای اقتصاد کشور دارد .

منبع : سایت ذوب آهن اصفهان

منبع خبر: سازمان خبری - تحلیلی بورس 24

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24