Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 228

بورس ٢۴ : فردا اولین گزارش آماری از بازار معاملات مسکن در تهران مربوط به ماه دوم فصل زمستان توسط وزارت راه و شهرسازی اعلام می شود. اما در روزهای اخیر این بازار شاهد مانور فروشنده هایی بوده که تا پیش از این چندان علاقه ای به عرضه واحدهای مسکونی خود به بازار معاملات نداشتند.در این مقطع طبق گفته بنگاه های املاک کسی چندان حاضر به فروش نیست اما آنها که می فروشند گروهی هستند که خود تقاضای خرید دارند.

فروشنده های زمستانی بازار مسکن

بورس24 : فردا اولین گزارش آماری از بازار معاملات مسکن در تهران مربوط به ماه دوم فصل زمستان توسط وزارت راه و شهرسازی اعلام می شود.

اما در روزهای اخیر این بازار شاهد مانور فروشنده هایی بوده که تا پیش از این چندان علاقه ای به عرضه واحدهای مسکونی خود به بازار معاملات نداشتند.در این مقطع طبق گفته بنگاه های املاک کسی چندان حاضر به فروش نیست اما آن ها که می فروشند گروهی هستند که خود تقاضای خرید دارند.

این گروه در هفته های گذشته تا حدودی جلوی ریزش حجم معاملات خرید و فروش خانه در تهران را گرفت. افرادی که قبل از شروع سال جدید قصد تبدیل محل سکونت خود به خانه ای بهتر را دارند وارد بازار شده اند. این گروه اول می خرد و بعد خانه فعلی خود را برای فروش به بنگاه عرضه می کند.

تعدادی از سازنده ها که زمین برای پروژه های سال 98 خود خریداری کرده اند ، برای تامین اعتبار چک های پرداختی به مالکان بخشی از واحدهای نوساز را برای فروش در این بازار گذاشته اند.

در بازار معاملات مسکن عرضه فایل آپارتمان در بنگاه ها تا حدودی افزایش پیدا کرده اما قیمت ها همچنان مورد قبول خریداران نیست.انتظار می رود با اعلام آمار معاملات بهمن افت حجمی اتفاق نیفتاده باشد. اما شواهد بیانگر رشد هر چند محدود قیمت مسکن در ماه بهمن است.

منبع خبر: سازمان خبری - تحلیلی بورس 24

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24