Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 228

بورس ٢۴ : پاکسان یکی از شرکت های با سابقه در تولید انواع شوینده است که توانست سال مالی خود در شرایط بسیار مطلوبی به پایان ببرد، سهامداران «شپاکسا» از مجمع سال مالی ٩۶ تا مجمع سال مالی ٩٧ بیش از ١۵٠ درصد بازدهی از نوسانات قیمت سهم و ٨٧تومان سود نقدی از عملکرد پایان دوره دریافت کردند و به زودی هم با افزایش سرمایه در دست اقدام شرکت ، سهام جایزه نیز دریافت خواهند کرد. پاکسان در سال مالی ٩٧ یک پکیج کامل سرمایه گذاری را برای سهامداران خود به ارمغان آورد که این روند مجددا در سال مالی جاری نیز تکرار خواهد شد...

شروع یک سال مالی خوب برای پاکسان

بورس24 : پاکسان یکی از شرکت های با سابقه در تولید انواع شوینده است که توانست سال مالی خود در شرایط بسیار مطلوبی به پایان ببرد، سهامداران «شپاکسا» از مجمع سال مالی 96 تا مجمع سال مالی 97 بیش از 150 درصد بازدهی از نوسانات قیمت سهم و 87تومان سود نقدی از عملکرد پایان دوره دریافت کردند و به زودی هم با افزایش سرمایه در دست اقدام شرکت ، سهام جایزه نیز دریافت خواهند کرد.

پاکسان در سال مالی 97 یک پکیج کامل سرمایه گذاری را برای سهامداران خود به ارمغان آورد که این روند مجددا در سال مالی جاری نیز تکرار خواهد شد.

عبور از شرایط احتیاط

فرهنگ ساکی مدیرعامل پاکسان درباره چشم انداز شرکت در سال مالی جاری به بورس24 گفت: سال قبل با توجه به شرایط موجود با برخی مشکلات روبرو بودیم و به مرور راهکارهای لازم را فراهم کردیم.همچنین نوسانات قیمت ارز نیز منجر شد تا قدری احتیاط در حوزه فروش و تولید داشته باشیم تا با چالش روبرو نشویم و در نهایت با اصلاح قیمت ها و برقراری جوی نسبتا پایدار ، شرایط شرکت نیز از وضعیت محتاطانه به حالت عادی درآمد.

وی ادامه داد: اکنون با توجه به شرایط وضعیت عملکردی ، وضعیت ما بسیار مطلوب است و هیچ نگرانی از بابت تولید محصول و تامین نهاده های تولید و فروش نداریم.

ساکی گفت: با توجه به سرمایه گذاری هایی که در حوزه تولید مواد اولیه انجام دادیم برخی از مواد اولیه وارداتی را با تولید داخل جایگزین کردیم و علاوه بر تامین نیاز خود نیاز سایر واحد ها را نیز تامین می کنیم و سود خوبی هم از این بابت شناسایی خواهیم کرد چرا که این محصولات به سبد محصولات تولیدی ما اضافه شده است.

شروع خوب یک سال مالی

مدیر عامل پاکسان گفت: در حوزه تولید اولین ماه سال مالی جاری را با رشد خوبی استارت زدیم و 38 درصد از نظر مقدار فروش به نسبت مشابه سال قبل و بیش از دو برابر به نسبت ارزش فروش در مقایسه باسال قبل رشد داشتیم. در حال حاضر پاکسان با ظرفیت کامل در حال تولید است و مشکلی برای تولید و فروش محصول ندارد.

او در ادامه افزود: سال مالی جاری تمهیدات لازم در راستای تنوع بخشی به سبد محصول، بازاریابی و فروش، تامین مواد اولیه و کاهش وابستگی به واردات مواد اولیه را عملیاتی کردیم، از طرفی در راستای ساماندهی برخی دارایی ها به طور جدی برنامه تعیین تکلیف زمین جلفا و احمدآباد مستوفی را در دستور کار داریم و در تلاشیم در سال 97 ساماندهی این زمین ها را نهایی کنیم و نتایج آن از طریق کدال اطلاع رسانی خواهد شد.

افزایش سرمایه چه می شود؟

ساکی درباره برنامه شرکت برای افزایش سرمایه هم این طور گفت: افزایش 100 درصدی سرمایه ما ، مراحل نهایی را طی می کند و منتظر صدور مجوز بورس هستیم که به زودی صادر خواهد شد و پس از آن تشریفات برگزاری مجمع را مهیا می کنیم تا در سال جاری افزایش سرمایه تصویب و ثبت شود. طبیعتا با توجه به معافیت مالیاتی افزایش سرمایه شاهد شناسایی سود از این محل نیز خواهیم بود، با توجه به برنامه ریزی هایی که عملیاتی کردیم انتظار داریم امسال هم با وجود تمام سختی ها ، سال خوبی برای سهامداران باشد و رشد درآمد و سودآوری را داشته باشیم.

منبع خبر: سازمان خبری - تحلیلی بورس 24

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24