Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 228

مدیرعامل سرمایه گذاری پردیس : شرکت نسبت به سال گذشته ۸۰درصد سود تقسیمی هر سهم بیشتری داشته است ، سعی می کنیم که از شاخص فاصله داشته باشیم، به طوری که همیشه نسبت به آن عملکرد بهتری داشته باشیم... اگر شرایط بازار مناسب بود، سعی می کنیم بهترین بازدهی را در آن فاصله زمانی داشته باشیم... در مجمع سهامداری پرسید که سهم بعد از بازگشایی چگونه خواهد بود ، من هم پاسخ دادم که با توجه به تقسیم سود نقدی طبیعتا سهم به همان میزان افت می کند لکن برنامه همه ارکان شرکت و سهامدار عمده حمایت از آن و حرکت سهم به سمت ارزش ذاتی است.لذا تاکید می کنم سهام پردیس به لحاظ بنیادی در وضعیت خوبی به سر می برد و نگرانی خاصی از بابت تغییر و تحولات قیمتی آن در بازار متصور نیستیم...

روزهای خوب سهامداران سرمایه گذاری پردیس

بورس24 : شرکت سرمایه گذاری پردیس که طی سال گذشته ۷۹ درصد سرمایه گذاری های آن بورسی بوده به عنوان یکی از شرکت های با بازدهی بیشتر از شاخص فعالیت داشته است.این شرکت چه در ماه‌های رونق بازار سرمایه و چه در شرایط نامناسب تلاش کرده ، بیشتر از بازار بازدهی داشته باشد به طوری که ۱۰۶ درصد پرتفوی شرکت سرمایه گذاری پردیس بورسی بوده است.

این شرکت با ورود به عرصه سرمایه‌گذاری در بازارهای مشتقه سهام و کالا حضور فعال در بازار سرمایه و جذب منابع و سرمایه‌های سرگردان تلاش نموده که برنامه های استراتژیک خود را برای سال های آینده به درستی به منصه ظهور برساند.

محسن نامداری، مدیر عامل شرکت سرمایه گذاری پردیس درخصوص آخرین وضعیت شرکت و استراتژی های آن برای سال آینده به خبرنگار بورس24 گفت: ترکیب پرتفوی سرمایه گذاری پردیس مستعد رشد است و اگر بازار سرمایه همراهی نماید،حتی از بازار جلوتر هستیم، سال گذشته نیز عملکرد بازدهی شرکت نسبت به بازار بهتر بوده است.

از شاخص جلوتریم...

وی گفت: سال گذشته بازدهی بازار ۶۲درصد بود و بازدهی سرمایه گذاری پردیس ۶۹درصد بوده است. در حال حاضر هم شاخص از ۲۴ دی ماه گذشته تا روز گذشته با ۵ درصد افت همراه بود در حالی که پرتفوی پردیس ۳ درصد افت داشته است. این نشان می دهد که مقاومت شرکت از شاخص بهتر بوده است.

به گفته وی، شرکت نسبت به سال گذشته ۸۰درصد سود تقسیمی هر سهم بیشتری داشته است ، سعی می کنیم که از شاخص فاصله داشته باشیم، به طوری که همیشه نسبت به آن عملکرد بهتری داشته باشیم.

نامداری گفت: اگر شرایط بازار مناسب بود، سعی می کنیم بهترین بازدهی را در آن فاصله زمانی داشته باشیم.

مدیرعامل سرمایه گذاری پردیس در برابر این سوال که باتوجه به مجمع خوبی که داشتید ، موضوع افت احتمالی قیمت سهم پس از بازگشایی چیست؟پاسخ داد: در مجمع سهامداری پرسید که سهم بعد از بازگشایی چگونه خواهد بود ، من هم پاسخ دادم که با توجه به تقسیم سود نقدی طبیعتا سهم به همان میزان افت می کند لکن برنامه همه ارکان شرکت و سهامدار عمده حمایت از آن و حرکت سهم به سمت ارزش ذاتی است.لذا تاکید می کنم سهام پردیس به لحاظ بنیادی در وضعیت خوبی به سر می برد و نگرانی خاصی از بابت تغییر و تحولات قیمتی آن در بازار متصور نیستیم.

چه برنامه هایی در راه است...

وی در خصوص برنامه های توسعه ای آتی شرکت گفت: تنوع سازی ترکیب پرتفولیو و ورود به ابزار های اوراق تبعی، مشتقه ، بورس کالا و فین تک ها برنامه های اصلی توسعه ای شرکت است.

نامداری همچنین در خصوص فروش شرکت های زیر مجموعه با توجه به سودآوری سال گذشته ، گفت: یکی از استراتژی های شرکت فروش روزانه است، قطعا خرید و فروش روزانه داریم و قرار نیست در یک سهم نیز همانند سهامدار عمده ماندگار باشیم و متناسب با شرایط بازار خرید و فروش می کنیم.

این مقام مسئول در سرمایه گذاری پردیس گفت: بخشی از سود شرکت از محل سود تقسیمی شرکت های زیر مجموعه بوده و بخش دیگر آن حاصل از خرید و فروشی است که از شرکت ها منتفع می شود. سال گذشته شرایط مناسب بوده و توانستیم ۴۸میلیارد تومان از این محل سود کسب نماییمو امیدواریم در سال جاری با توجه به شرایط بازار خرید و فروش مناسبی داشته باشیم.

منبع خبر: سازمان خبری - تحلیلی بورس 24

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24