Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 226
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 228
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 223

راهکاری برای افزایش مبلغ و تعداد واحد سرمایه‌ گذاری از محل سود این امکان برای سرمایه‌ گذارانی مناسب است، که تمایل داشته باشند، در هر دوره از تقسیم سود، به جای واریز سود به حساب ایشان، مجددا درخواست صدور به ازای مبلغ سود ایشان ثبت شود و...

خبری خوب برای سرمایه گذاران صندوق‌ ها

بورس24 : امکان سرمایه‌ گذاری اتوماتیک از محل سود دوره صندوق‌ های سرمایه‌ گذاری در پرتال lotusib.ir فراهم شده است. 

با توجه به امکان ایجاد شده در پرتال lotusib.ir مبنی بر سرمایه‌ گذاری مجدد از محل سود صندوق‌ ها، سرمایه‌ گذاران در صورت تمایل می‌ توانند با فعال کردن این گزینه در پنل کاربری خود، سود هر دوره از صندوق‌ های سرمایه‌ گذاری را به صورت اتوماتیک مجدداْ سرمایه‌ گذاری کنند و به این ترتیب هیچ‌ گونه واریز سود به حساب ایشان انجام نخواهد شد.

این امکان برای سرمایه‌ گذارانی مناسب است، که تمایل داشته باشند در هر دوره از تقسیم سود، به جای واریز سود به حساب ایشان، مجددا درخواست صدور به ازای مبلغ سود ایشان ثبت شود.

در واقع سرمایه‌ گذار در این حالت ترجیح می‌ دهد، به جای دریافت سود نقدی، مبلغ و تعداد واحد سرمایه‌ گذاری خود را از محل سود افزایش دهد.

برای فعال کردن این گزینه لازم است، سرمایه‌ گذار پس از ورود به حساب کاربری خود، به منوی «پروفایل کاربری» رفته و در زیر منوی مدیریت سود پس از تأیید اطلاع از این فرآیند، گزینه «سرمایه گذاری مجدد از محل سود دوره انجام پذیرد» در هر کدام از صندوق‌ های سرمایه‌ گذاری که تمایل دارد سود آن مجدد سرمایه‌ گذاری شود، را انتخاب کند.

مؤکداْ یادآور می‌ شود؛ در صورت انتخاب گزینه سرمایه‌ گذاری مجدد، در زمان‌ های تقسیم سود، پول به حساب بانکی سرمایه‌ گذار واریز نمی‌ شود، بلکه به صورت اتوماتیک از محل این سود برای سرمایه‌ گذار واحدهای جدید سرمایه‌ گذاری در همان صندوق و به میزان رقم سود، ‌درخواست صدور ثبت می‌ شود.

منبع: روابط عمومی تامین سرمایه لوتوس پارسیان 

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24