Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 228

وزیر امور اقتصادی و دارایی درباره شرکت کشورمان در جلسه های مربوط به گروه ویژه اقدام مالی گفت: هرجا لازم بوده نماینده ایران شرکت کرده و گزارش های لازم را ارائه داده ایم؛ امیدواریم این گروه مهلت داده شده را بار دیگر تمدید کند...

گروه ویژه اقدام مالی مهلت ما را تمدید می کند؟

بورس24 : وزیر امور اقتصادی و دارایی درباره شرکت کشورمان در جلسه های مربوط به گروه ویژه اقدام مالی گفت: هرجا لازم بوده نماینده ایران شرکت کرده و گزارش های لازم را ارائه داده ایم؛ امیدواریم این گروه مهلت داده شده را بار دیگر تمدید کند.

فرهاد دژپسند روز چهارشنبه در حاشیه جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران همچنین درباره اقدامات انجام شده برای مبارزه با گران فروشی اظهارداشت: تلاش می کنیم با افزایش نظارت ها و عرضه کالاهای اساسی، پدیده مذموم گرانفروشی را کاهش دهیم.
وی افزود: با هدف کاهش گرانفروشی تلاش می شود آن بخش از کالاهای اساسی در بنادر سریع تر ترخیص شوند تا به بازار وارد شده و بتواند عرضه را افزایش دهد.
وی به انجام اقدامات اساسی برای تنظیم بازار گوشت اشاره کرد و گفت: امروز از دولت اجازه گرفتیم تا برای بقیه کالاهای اساسی نیز این اقدام انجام شده و گمرکات ورود کنند تا هم بتوان توزیع را با عرضه کالاهای اساسی تقویت کرد و هم نظارت بر بازار را برای کاهش گرانفروشی، جدی تر شود.
وزیر اقتصاد درباره کاهش تورم نیز اظهارداشت: کاهش تورم از راه های گوناگون انجام می شود؛ اکنون و در این فرصت یکی از بهترین سازوکارها این است که نظام توزیع، سازمان دهی شود.
به گفته وی، وزارت صنعت، معدن و تجارت برنامه ای در این زمینه دارد و براساس گزارش آقای رحمانی در جلسه هیات دولت، مانور نظارت از اوایل اسفندماه شروع می شود.

مشکلات آلومینیوم المهدی برطرف شد
دژپسند درباره وضعیت آلومینیوم المهدی نیز گفت: این صنعت اکنون مشکل ندارد؛ خریدار قبلی نتوانست اقساط خود را پرداخت کند بنابراین براساس اجازه ای که داشتیم، سازمان خصوصی سازی وارد شد و مناقصه برگزار کرد.
وی ادامه داد: خریدار جدید انتخاب شد و اکنون مردم از این اقدام راضی هستند و بعد از واگذاری وضعیت بهتر شده است.

اولویت صادرات کشورهای همسایه است
وزیر امور اقتصادی و دارایی درباره افزایش میزان صادرات به ترکیه نیز گفت: متولی صادرات وزارت صنعت، معدن وتجارت است اما اکنون گمرکات سراسر کشور برای صادرات بسیج شده اند.
وی افزود: اولویت ما در صادرات، کشورهای منطقه اند و برای آن برنامه داریم.

منبع : ایرنا

منبع خبر: سازمان خبری - تحلیلی بورس 24

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24