Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 226
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 228
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 223

راهپیمایی ۲۲ بهمن با حضور اقشار مختلف مردم و مسئولان در مسیرهای تعیین شده از سوی ستاد دهه فجر استان‌ها از ساعت ۹ صبح امروز ۲۲ بهمن ماه، همزمان با تهران در سراسر کشور آغاز شد.

جشن چهل‌سالگی انقلاب اسلامی

بورس24 : مردم تهران نیز با وجود بارش باران از صبح امروز از مسیرهای۱۲ گانه به سمت میدان آزادی راهپیمایی خود را آغاز کرده اند و لحظه به لحظه بر سیل جمعیت افزوده می شود.آحاد مختلف ملت ایران در چله انقلاب همچون سال‌های گذشته با حضور میلیونی خود در راه‌پیمایی ۲۲ بهمن اتحاد، انسجام و یکپارچگی خود را به رخ جهانیان کشاندند.

بیش از ۶ هزار و ۵۰۰ خبرنگار، عکاس و فیلم‌بردار مراسم ۲۲ بهمن را در سراسر کشور پوشش خبری دادندو ۳۰۰ خبرنگار خارجی و ۳ هزار خبرنگار، عکاس و عوامل تصویربرداری و خبری داخلی (در تهران) و بیش از ۳ هزار و ۲۰۰ خبرنگار، عکاس و تصویربردار در سایر استان‌های کشور و تمامی شبکه‌های صداوسیمای جمهوری اسلامی از جمله ۳۶۰ گروه خبری و تمام شبکه‌های برون مرزی و جام‌جم در تهران و تمام شبکه‌های استانی کشور در مسیرهای راهپیمایی مراسم ۲۲ بهمن را به صورت مستقیم و تولیدی پوشش خبری تصویری دادند.

امسال و همزمان با سراسر کشور برنامه‌های مختلفی در بیش از ۸۰ رایزنی فرهنگی در کشورهای مختلف، برپا و جشن ۴۰ سالگی انقلاب اسلامی برگزار شد. همچنین حدود ۲۰۰ نفر میهمان از کشورهای مختلف از جمله آمریکا، فرانسه، انگلستان، ایرلند، ونزوئلا و دیگر کشورها و از میان چهره‌های سیاسی، هنری، ورزشی و دانشگاهی در جمع مردم ایران در جشن‌های فجر چهلم حاضر شدند.

در جشن پرشکوه انقلاب اسلامی از همه نسل ها نوزاد، کودک، نوجوان، جوان، میانسال، پیر و کهنسال حضور یافتند و ایستادگی خود بر آرمان های انقلابی شان را به رخ دشمنان ایران کشیدند.

همچنین اقتدار موشکی ایران در جریان راهپیمایی ۲۲ بهمن به نمایش گذاشته شد.پیش از این سران کاخ سفید بارها عصبانیت خود را از آزمایش‌های موشکی ایران ابراز داشته‌اند و مسئولان ایران هم بارها تاکید کردند که اقتدار موشکی کشورمان قابل مذاکره نیست.

موشک

6

حضور مسئولان و شخصیت های سیاسی در مراسم ۲۲ بهمن همچون سال های گذشته مورد توجهبود، از این رو گفتگوهای آنها در رسانه های خبری انعکاس پررنگی داشت.

امیر دریادار حبیب‌الله سیاری معاون هماهنگ کننده ارتش جمهوری اسلامی ایران در حاشیه راهپیمایی ۲۲ بهمن ضمن تبریک گرامیداشت ۲۲ بهمن به همه ملت ایران در جمع خبرنگاران اظهار داشت: راهپیمایی ۲۲ بهمن به دشمنان این پیام را دارد که دشمنان بدانند که انقلاب پشتوانه مردمی دارد و آسیب پذیر نیست و در عرصه جهانی پیشرفت می کنند و خود را نشان می‌دهند.

وی در خصوص اظهارات برخی مقامات غربی مبنی بر فعالیت های موشکی ایران تصریح کرد: ما کار خودمان را انجام می‌دهیم اما برای دفاع از کشور خود از کسی اجازه نخواهیم گرفت.این راهپیمایی عظیم خود نشانه‌ای از مجموعه دستاوردهای انقلاب است ایران اسلامی همین جمعیت و عظمتی که در خیابان‌ها می‌بینید نشانه اقتدار ایران اسلامی است.

این مملکت در دنیا آبرو پیدا کرده است

همچنین آیت‌الله احمد جنتی دبیر شورای نگهبان با حضور در راهپیمایی شکوهمند چهلمین بهار انقلاب اسلامی در جمع خبرنگاران طی سخنانی اظهار داشت: سلام بر امام، سلام بر امت امام‌و سلام بر این ملت.هدف انقلاب اسلامی این بود که حاکمیت شاه و قدرت‌های زورمند و زرمند را بشکند و حکومت الله و مردم بر مردم را برقرار کند.هدف انقلاب همان هدف ابراهیم بت شکن، موسی فرعون شکن و محمد طاغوت‌شکن و خمینی بت‌شکن بود. این مملکت در دنیا آبرو پیدا کرده است،‌مملکت ما به برکت انقلاب اسلامی عزت و قدرت در دنیا پیدا کرد و قدرت شکن شد. در حال حاضر قدرت‌ها از قدرت اسلام می‌ترسند و وحشت دارند.

آیت‌الله جنتی همچنین خاطرنشان کرد: آمریکا از شوروی و روسیه نمی‌ترسد بلکه از اسلام و انقلاب می‌ترسد. ما هم به آمریکا می‌گوییم تو کوچک‌تر از اینی که بتوانی قدرت اسلام و مردم را بشکنی. تو خواهی رفت و ما خواهیم ماند. شاه رفت و ما ماندیم. صدام رفت و ما ماندیم. شما هم می‌روید و ما می‌مانیم.امیدواریم که به زودی جشن پیروزی انقلاب را در فلسطین برپا کنیم.

دبیر شورای نگهبان همچنین در پاسخ به سؤالی مبنی بر اینکه اسرائیل و هم دستانشان می‌گفتند که ملت ایران جشن 40 سالگی را نمی‌بینند ، تصریح کرد: بله اما خطاب به اسرائیل و هم پیمانانش می‌گویم که این آرزوها را به گور می‌برید و کور باشید. بیایید ببینید مردم جشن 40 سالگی انقلاب را با شکوه برگزار می‌کنند. چشم‌تان را باز کنید. کور باشید.مردم ما ایستاده‌اند،‌ مردم همه مشکلات را تحمل می‌کنند، گرسنگی و تشنگی،‌ مواردی از این قبیل را تحمل می‌کنند اما شکست انقلاب و اسلام را تحمل نمی‌کنند. این را امام هم فرمودند.

دشمنان بفهمند هیچ اقدام آنهامانع حضور میلیونی مردم در صحنه انقلاب نمی شود

علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی نیز در راهپیمایی ۲۲ بهمن شهر تهران، در جمع خبرنگاران با اشاره به حضور گسترده و پرشور مردم در راهپیمایی، گفت: این راهپیمایی بسیار عظیم نشان می دهد که هیچ چیز و هیچ اقدامی مانع حضور میلیونی مردم نمی شود، دشمنان باید بفهمند که ریشه های انقلاب قوی است و در این مصاف ملت ایران یک صدا هستند.

رئیس مجلس شورای اسلامی ادامه داد: تردید نکنید که حضور گسترده مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن و حمایت ملت از انقلاب، دشمنان را مأیوس می کند و آن ها پس از این شکست به دنبال سناریوهای دیگر می روند.حضور گسترده مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن دستاورد بسیار بزرگی برای کشور هم برای ادامه راه و هم حل مسائل محسوب می شود، همچنین دشمنان از این حضور پرشور درس گرفته و از رفتارهای خود دست بردارند.

رئیس مجلس شورای اسلامی در پاسخ به سوالی در رابطه با اظهارات مقامات آمریکایی مبنی بر اینکه جمهوری اسلامی ۴۰ سالگی خود را نخواهد دید، گفت: آن ها از این حرف های بی ربط زیاد می زنند و خیلی نباید آن را جدی گرفت.

جمهوری اسلامی امروز قدرت برتر منطقه است

آیت الله آملی لاریجانی با حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن اظهار کرد: راهپیمایی شکوهمند مردم، پیام‌های مختلفی دارد و مهمترین پیام حضور عظیم مردم به دشمنان جمهوری اسلامی خصوصاً امریکا و اذنابش است که بدانند این مردم تسلیم ناپذیرند و با فشارها و تحریم‌های ظالمانه که می‌خواستند مردم را به عقب نشینی وادارند بدانند که این مردم عقب نمی نشنیند و از ارزشهای انقلاب و حرمت عظیمی که امام راحل شروع کرده اند را ادامه می‌دهند.

رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام افزود: جمهوری اسلامی هر روز بالنده تر و قدرتمندتر و در منطقه اثرگذارتر است و امروز قدرت برتر منطقه است و مقاومت در منطقه به ایران اتکا دارد. این مردم مسیر را ادامه می‌دهند و به فصل الهی قله‌های پیروزی را هر روز طی خواهند کرد و دشمنان خوار خواهند شد.

راهپیمایی ۲۲ بهمن بهترین پاسخ به تحریم‌های ظالمانه است

محمدرضا عارف رئیس فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی با اشاره به حضور باشکوه مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن، گفت: حضور مردم در این راهپیمایی ۲۲ بهمن، نشان می‌دهد که مردم ما خودشان صاحب انقلاب هستند و برای دفاع از انقلاب همیشه درصحنه بوده‌اند.

وی با بیان اینکه، حضور باشکوه مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن تضمین‌کننده اهداف عالی انقلاب است، تصریح کرد: حضور مردم در صحنه‌های دفاع از انقلاب، تضمین می‌کند که ما در مسیر انقلاب باید با قدرت بیشتری حرکت کنیم.حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن مهم‌ترین پاسخ به یاوه‌گویی‌های دشمنان ملت ایران و البته تحریم‌های ظالمانه آنهاست.

اگر بخواهیم به سمت پیشرفت برویم، باید با پشتیبانی مردم باشد

عباسعلی کدخدایی سخنگوی شورای نگهبان گفت: چهل سالی که گذشت چهل سال مقاومت و حضور پرشور مردم در همه صحنه‌ها بود و در آینده هم اگر بخواهیم به سمت پیشرفت برویم حتماً باید با پشتیبانی مردم باشد.هر جا بحرانی در مقاطع مختلف به وجود آمده یک صدا و با پشتیبانی مردم و حمایت رهبری توانستیم مشکلات را پشت سر بگذاریم و در آینده هم باید در همین مسیر حرکت کنیم.

کسب جایگاه رفیع علمی برای ایران دست یافتنی است

مصطفی میرسلیم درباره دستاوردهای انقلاب اظهار داشت: در زمینه های علمی با تحقیقات علمی که صورت گرفته، به خودکفایی رسیدیم و نمونه های مهم آن را در بخش علمی بیوتکنولوژیکی، فنی، فناوری های متعددی در زمینه قوای محرکه و هسته ای دیده ایم که به این فنون به آن مسلط شدیم.دستاوردهای بسیار مهمی هم از نظر دفاعی به آن رسیدیم اما دشمنان نمی‌خواهند پیشرفت‌های ما را ببینند.روحیه پایبندی به قانون که در مردم وجود دارد نیز قابل مقایسه با آنچه در قبل از انقلاب دیده ایم، نیست.مجموع این پیشرفت ها نشان می دهد که ما می‌توانیم گام‌های مستحکمی را در آینده برداریم و جایگاه رفیعی را که باید نصیب جمهوری اسلامی شود، به دست آوریم.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام درباره پیام حضور مردم در راهپیمایی بیست و دوم بهمن گفت: پیام این حضور به همه کسانی که به این انقلاب توجه دارند، این است که بیایید و بفهمید در ایران 40 سال پیش چه رخ داد و در طول این چهل سال مردم ما چه کردند و چه آفریدند و برای مقابله با ارعاب، ظلم و ستم چه خیرخواهی برای دنیا داشتند.ای کاش این پیام را همه سرکردگان به ویژه سرکرده دستگاه استکبار و در راس آن آمریکا متوجه می‌شدند، نیروهای خود را به هدر نمی دادند و برای ما زحمت ایجاد نمی کردند.

حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن باعث ناامیدی ترامپ خواهد شد

علی مطهری اظهار کرد: حضور مردم باعث ناامیدی ترامپ، پمپئو و بولتن خواهد شد آنها می‌خواستند به مردم فشار آورند تا مردم علیه حکومت شورش کنند، اما اتفاق برعکسی رخ داد و مردم علیه ترامپ، پمپئو و بولتون تظاهرات کردند. حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن‌ماه نشان می‌دهد راه خودشان را به خوبی می‌شناسند و به راهشان ایمان دارند.

نایب رییس مجلس شورای اسلامی در توضیح وظیفه مسئولان، ادامه داد: مسئولان تلاش خود را انجام می‌دهند اما باید تلاش‌شان را بیشتر کنند. البته مردم ما هم به فشارهای خارجی توجه کنند که مشکلات مالی و بانکی ایجاد کرده است مشکلاتی که کوچک نیست ولی باز هم مسئولان باید تلاش خود را انجام دهند.

منبع: خبرآنلاین

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24