Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 228

معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ، از دستگیری جوانی که طی یک درگیری پسر خاله‌ اش را بر سر اختلاف حساب ۶۰ هزار تومانی به قتل رسانده بود،‌ خبر داد...

قتل با تیزی تنها به خاطر ۶٠ هزار تومان!

بورس24 : معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ، از دستگیری جوانی که طی یک درگیری پسرخاله‌اش را بر سر اختلاف حساب ۶۰هزار تومانی به قتل رسانده بود،‌ خبر داد.

سرهنگ علی ولی پور گودرزی، درباره این قتل اظهار کرد: ساعت ۱۴ و ۴۵ دقیقه روز جمعه ۱۲ بهمن ماه از طریق مرکز فوریت‌ های پلیسی ۱۱۰، وقوع یک فقره درگیری منجر به جنایت در یک مرکز تجاری به کلانتری ۱۳۴ شهرک قدس اعلام شد. با اعلام خبر اولیه، مأموران کلانتری در محل وقوع جنایت حاضر شدند، با انجام تحقیقات پلیسی از سوی مأموران یکی از افاغنه حاضر در این محل اظهار کرد که جوانی افاغنه، پسر خاله ۳۵ ساله‌ اش را به قتل رسانده و در ادامه از محل قتل فرار کرده است.

وی با اشاره به اینکه خبر اولیه مبنی بر قتل جوانی ۳۵ ساله توسط پسر خاله‌ اش تأیید شد، گفت: با تأیید خبر اولیه، موضوع به اداره دهم و تشخیص هویت پلیس آگاهی تهران بزرگ اعلام شد و در بررسی صحنه جنایت مشخص شد که مقتول طی یک درگیری و بر اثر اصابت ضربات جسمی تیز به ناحیه قفسه سینه‌ اش به قتل رسیده است.

معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی با بیان اینکه تحقیقات پلیسی برای یافتن قاتل ادامه یافت، گفت: با شناسایی محل تردد قاتل در محدوده خیابان مروارید غربی، بلافاصله تیم کارآگاهان اداره دهم به همراه مأموران کلانتری ۱۳۴ شهرک قدس به این محل مراجعه کردند و متهم پرونده را کمتر از ۳۰ دقیقه از زمان وقوع جنایت، درحالی که قصد داشت بعد از جمع‌ آوری وسایل مورد نیاز خود از تهران متواری شود، دستگیر کردند.

سرهنگ ولیپور گودرزی افزود: متهم که جوانی ۲۹ ساله بود در همان تحقیقات اولیه با صراحت به ارتکاب جنایت و قتل پسر خاله‌ اش اعتراف کرد. همچنین در اعترافاتش گفت که اختلاف وی و پسر خاله‌ اش به علت اختلاف حساب ۶۰ هزار تومانی بر سر مبلغ حاصل از فروش یک تلفن همراه بود.

وی افزود: با دستگیری متهم و اعتراف صریح وی به ارتکاب جنایت، دستور بازداشت موقت از سوی بازپرس پرونده صادر شد و متهم جهت انجام تحقیقات تکمیلی در اختیار اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.

منبع: ایسنا  

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24