Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 228

یک مقام نظارتی به بورس ٢۴ گفت : در خصوص نماد لکما هم این شرکت هنوز برخی اطلاعات خود را افشا نکرده و معتقد است این اطلاعات نهانی بوده و قابلیت افشا ندارد. از نظر سازمان بورس این موضوع قابل قبول نبوده و این موارد باید افشا شود ، مگر این که از مراجع ذی ربط و ریاست جمهوری اثبات شود که این اطلاعات محرمانه و غیر قابل افشا است...

پرونده توقف نماد چند شرکت پیگیری شد/ سهامداران «لکما» ، «وکوثر» ، «فبیرا» و «وگردش» بخوانند

بورس24 : علت توقف و عدم بازگشایی چند نماد بازار پایه فرابورس مشخص شد و این شرکت ها تا ارائه اطلاعات متوقف هستند.

صابر جعفر وند مدیر نظارت بر ناشران فرابورسی سازمان بورس و اوراق بهادار در خصوص توقف برخی نماد های بازار فرابورس به خبرنگار بورس24 گفت: شرکت بسته بندی ایران،در مورد فروش زمین موارد و ابهاماتی داشت که با توجه به دریافت برخی اطلاعات ، اگر ابهامات برطرف شود، برای بازگشایی در بازار پایه آماده خواهد شد.

داستان «لکما»

وی افزود: در خصوص نماد "لکما" هم این شرکت هنوز برخی اطلاعات خود را افشا نکرده و معتقد است این اطلاعات نهانی بوده و قابلیت افشا ندارد. از نظر سازمان بورس این موضوع قابل قبول نبوده و این موارد باید افشا شود ، مگر این که از مراجع ذی ربط و ریاست جمهوری اثبات شود که این اطلاعات محرمانه و غیر قابل افشا است.

جعفر وند گفت: در موارد خاص مطابق دستور العمل اگر برخی اطلاعات قابلیت افشا نداشته باشد، به دلایل امنیتی و ملاحظات دستور صادر می شود که اطلاعات منتشر نشود، حال آن که از نظر سازمان اطلاعات "لکما" قابلیت انتشار دارد.

درباره کوثر و گردشگری

این مقام نظارتی در خصوص توقف نماد "وکوثر" گفت: هنوز موضوع ادغام بانک ها به نتیجه نرسیده ، به همین دلیل این شرکت تا تعیین تکلیف نتایج متوقف خواهد بود.

مدیر نظارت بر ناشران فرابورسی سازمان بورس و اوراق بهادار در خصوص توقف نماد بانک گردشگری نیز گفت: این بانک در اختیار خود فرابورس است، به طور کلی به دلیل این که «وگردش» اطلاعات خود را روی کدال منتشر نکرده ، لغو پذیرش شده و پس از طی شدن فرایند درج نماد شرکت در بازار پایه نماد، در بازار مربوطه گشایش می شود.

وی گفت: هر زمان این شرکت ها مدارک ومستندات خود را به طور کامل ارائه دادند، نماد آن ها بازگشایی خواهد شد، در نتیجه زمان بازگشایی به ارسال اطلاعات بستگی دارد.

منبع خبر: سازمان خبری - تحلیلی بورس 24

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24