Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 228

بورس ٢۴ : با ارائه آخرین اطلاعات مورد نیاز بورس تهران ، شرکت تامین سرمایه نوین در آستانه عرضه اولیه قرار گرفت. مهدی پارچینی سرپرست عملیات بازار بورس اوراق بهادار تهران در خصوص جدید ترین برنامه های عرضه اولیه سهام و آخرین اولویت بندهای صورت گرفته به خبرنگار بورس ٢۴ گفت: تامین سرمایه نوین با ارائه اطلاعات کامل خود فعلا به عنوان نزدیکترین شرکت به عرضه اولیه در بورس تهران است. وی گفت: با توجه به این که تمام مدارک این شرکت ارائه شده و بحث قیمت‌گذاری آن مطرح و کامل شده است ، اگر اتفاق خاصی در چند روز پیش رو رخ ندهد ، از نظر بورس تهران مانعی برای عرضه اولیه «تنوین» وجود ندارد.

تغییر در برنامه عرضه های اولیه / تامین سرمایه نوین نزدیک ترین شرکت برای ورود به بورس اعلام شد

بورس24 : با ارائه آخرین اطلاعات مورد نیاز بورس تهران ، شرکت تامین سرمایه نوین در آستانه عرضه اولیه قرار گرفت.

مهدی پارچینی سرپرست عملیات بازار بورس اوراق بهادار تهران در خصوص جدید ترین برنامه های عرضه اولیه سهام و آخرین اولویت بندهای صورت گرفته به خبرنگار بورس24 گفت: تامین سرمایه نوین با ارائه اطلاعات کامل خود فعلا به عنوان نزدیکترین شرکت به عرضه اولیه در بورس تهران است.

وی گفت: با توجه به این که تمام مدارک این شرکت ارائه شده و بحث قیمت‌گذاری آن مطرح و کامل شده است ، اگر اتفاق خاصی در چند روز پیش رو رخ ندهد ، از نظر بورس تهران مانعی برای عرضه اولیه «تنوین» وجود ندارد.

این مقام مسئول در پاسخ به این سوال که آیا احتمال این وجود دارد که در هفته جاری این عرضه اولیه انجام شود ، گفت: از نظر شرکت بورس مشکلی بابت عرضه اولیه وجود ندارد و احتمال عرضه در این هفته کم نیست.

گفتنی است ، تامین سرمایه نوین توانسته در عملکرد 9 ماهه خود با دست یابی به سود بیش از 278 میلیارد تومانی یعنی به ازای هر سهم 398 ریال آن هم با سرمایه 700 میلیارد تومانی مواجه شود ، سودی که به نسبت دوره مشابه سال قبل رشد 16 درصدی را به همراه داشته است.

این شرکت در عملکرد 10 ماهه خود به درآمد حدود360 میلیارد تومانی دست یافته در حالی که در عملکرد 12 ماهه سال قبل به درآمد 376 میلیاردی دسترسی پیدا کرده بود.

بدین ترتیب با این روند کسب درآمد توسط این شرکت ، درآمد تامین سرمایه نوین در پایان سال جاری با رشد خوبی بیش از سال قبل محقق خواهد شد که این امر منجر به رشد سودآوری این تامین سرمایه در سال مالی جدید می شود.

طبق آخرین گزارشات شرکت ، عمده درآمد و سود حاصله در تامین سرمایه نوین از طریق سود سپرده گذاری ها و سود اوراق مشارکت برای تامین مالی است که نشان از حاشیه امنیت بالای درآمد ها و روند رو به رشد سالانه معقول آن و در نهایت روند رو به رشد سودآوری این تامین سرمایه دارد.

تامین سرمایه نوین که در سال 87 تاسیس شده نخستین شرکت تامین سرمایه کشور است و با سرمایه 700 میلیارد تومان و حجم فعالیت ها بزرگترین شرکت این صنعت به شمار می رود.

شایان ذکر است ، پیش از این قرار بود این هفته شرکت فروشگاه های افق کوروش در بازار سهام عرضه شود.

منبع خبر: سازمان خبری - تحلیلی بورس 24

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24