Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 226
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 228
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 223

در مراسمی با حضور اعضای هیئت مدیره، نمایندگان بازرسی و حراست شرکت به‌پرداخت و بانک ملّت و همچنین معاونین و مدیران به‌پرداخت، مراسم قرعه‌کشی «کمپین یلدای سکّه» برگزار شد. به گزارش روابط عمومی به‌پرداخت ملّت، شهریار خلیلی مدیر عامل این شرکت در مراسم قرعه‌کشی « ١٠ شب ١٠ سکّه » گفت: ما برای افزایش جذابیت و ارزش افزوده این نرم افزار تمام توان خود را به کار گرفته‌ایم و در همین راستا نیز کارهای بسیار زیادی در دست اقدام داریم که تا پایان امسال و اوایل سال آینده به نتیجه خواهد رسید.

ده برنده خوش شانس سکّه انتخاب شدند

در مراسمی با حضور اعضای هیئت مدیره، نمایندگان بازرسی و حراست شرکت به‌پرداخت و بانک ملّت و همچنین معاونین و مدیران به‌پرداخت، مراسم قرعه‌کشی «کمپین یلدای سکّه» برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی به‌پرداخت ملّت، شهریار خلیلی مدیر عامل این شرکت در مراسم قرعه‌کشی « 10 شب 10 سکّه » گفت: ما برای افزایش جذابیت و ارزش افزوده این نرم افزار تمام توان خود را به کار گرفته‌ایم و در همین راستا نیز کارهای بسیار زیادی در دست اقدام داریم که تا پایان امسال و اوایل سال آینده به نتیجه خواهد رسید.

خلیلی افزود: هدف اصلی ما در شرکت به پرداخت ملّت، ارائه نرم‌افزاری متفاوت نسبت به سایر اپلیکیشن‌های موجود در بازار است و به همین خاطر هم طبق برنامه‌ریزی‌های در حال اجرا، خدمات جدید نرم‌افزار سکّه اوایل سال آینده رونمایی خواهدشد.

وی با بیان اینکه بازار هدف و جامعه اصلی که ما برای نرم افزار سکّه در نظر گرفته‌ایم، پذیرندگان کارتخوان‌های فروشگاهی هستند، ادامه‌داد: این اپلیکیشن می تواند نیازهای اصلی پذیرندگان را برآورده کند و خدمات را زودتر و متفاوت‌تر از سایر ابزارها ارائه دهد.

خلیلی در ادامه تأکید کرد : اقداماتی برای راه‌اندازی باشگاه پذیرندگان کارتخوان های فروشگاهی و ترکیب آن با باشگاه مشتریان بانک ملّت و سایر شرکت‌های مرتبط داریم تا به این ترتیب جذابیت‌های بیشتری برای سکّه ایجاد کنیم.

مدیرعامل به‌پرداخت ملّت افزود: کار دشوار و البته بزرگی در حال انجام است و هماهنگی‌های فراوانی نیاز دارد اما با استفاده از توان داخلی مجموعه به‌پرداخت ملّت و ظرفیت تخصصی موجود در آن به راحتی امکان‌پذیر است.

وی در ادامه به کیف پول سکّه هم اشاره کرد و گفت: این کیف پول ابزار مناسبی است که همچنان جای رشد دارد، بنابراین اقدامات بسیار زیادی روی آن انجام شده است و به دنبال آن هستیم از ترکیب آن با اپلیکیشن موبایلی و سایر ابزارهای کاربران به‌پرداخت‌ملت شاهد تحول عظیم باشیم. امیدواریم این اقدامات تا پیش از عید نوروز به نتیجه برسد.

در ادامه مراسم رشید خضری قائم مقام مدیرعامل و معاون کسب و کار به‌پرداخت ملّت گفت: ما دو طیف کاربر در نرم افزار سکّه داریم، کسانی که پیش از این جشنواره امتیازاتی داشتند و کسانی که از ۳۰ آذر یعنی آغاز کمپین یلدای نرم افزار سکّه که با شعار 10 روز 10 سکّه برگزار شد به مدت 10 روز امتیاز کسب کرده‌اند.

وی از قرعه‌کشی ۱۰۰ سکّه بهار آزادی تا نوروز ۹۸ خبر داد و گفت: در کمپین "سال نو تا سال نو سکّه" که از عید سال نو میلادی آغاز و تا نوروز سال ۹۸ ادامه خواهد داشت تعداد ۱۰۰ سکّه بهار آزادی بین کاربرانی که با نصب و استفاده از اپلیکیشن سکّه امتیاز کسب و با خرج کردن آن شانس خود را در قرعه‌کشی افزایش دهند اهدا خواهد شد.

گفتنی است «کمپین یلدای سکّه» از 30 آذر و به مناسبت شب یلدا شروع و به مدت 10 روز ادامه داشت. در این کمپین کاربرانی که حداقل 500 امتیاز کسب کردند در قرعه‌کشی شرکت داشتند.

اسامی برندگان «کمپین یلدای سکّه» به شرح زیر است:

منبع خبر: اطلاع رسانی تبلیغی

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24