Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 226
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 228
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 223

بورس ٢۴ : معاون اقتصادی و مالی فولاد مبارکه اصفهان از این پست و سمت پس از ۱۰ سال خداحافظی کرد. امیر حسین نادری که مسئول پذیرش فولاد مبارکه در بورس اوراق بهادار تهران در روز بیستم اسفند ٨۵ بود ، قبل از تصدی پست معاونت اقتصادی و مالی در سال ٨٨ حدود ۴ سال مدیریت امور سهام و سرمایه گذاری غول فولاد سازی ایران را عهده دار بود...

تغییر بالاترین مقام اقتصادی فولاد مبارکه پس از حدود ۱۰ سال

بورس24 : معاون اقتصادی و مالی فولاد مبارکه اصفهان از این پست و سمت پس از ۱۰ سال خداحافظی کرد.

امیر حسین نادری که مسئول پذیرش فولاد مبارکه در بورس اوراق بهادار تهران در روز بیستم اسفند ٨۵ بود ، قبل از تصدی پست معاونت اقتصادی و مالی در سال 88 حدود  ۴ سال مدیریت امور سهام و سرمایه گذاری غول فولاد سازی ایران را عهده دار بود.

امروز خبر رسید که امیرحسین نادری از معاونت اقتصادی و مالی «فولاد» کنار گذاشته شده و طهمورث جوانبخت به سرپرستی معاونت اقتصادی و مالی این شرکت منصوب شده است. او دارای مدرک کارشناسی ارشد مدیریت است و در فولاد مبارکه سمت هایی همچون مدیر آموزش و توسعه منابع انسانی ،رئیس هیات مدیره شرکت بهسازان صنایع خاورمیانه و نائب رئیس هیات مدیره شرکت تعاونی مصرف فولاد مبارکه را عهده دار بوده است.او رئیس  هیات مدیره هلدینگ توکا فولاد هم هست و مدتی هم  عهده دار مدیریت پشتیبانی فروش و بازاریابی «فولاد» نیز بوده است.

در زمان حضور 10 ساله نادری در سمت معاونت اقتصادی و مالی فولاد مبارکه ، این فولادساز توانست سرمایه‌گذاری‌های قابل توجهی از زنجیره معدن تا فولاد داشته باشد که از جمله آن می‌توان به خرید سهام شرکت‌های گل‌گهر، چادرملو، سرمایه گذاری توسعه معادن و فلزات ، فولاد هرمزگان ،ورق چهارمحال بختیاری اشاره کرد.

همچنین در زمان وی فولاد مبارکه، صورت های مالی مقبولی را به بازار سرمایه ارائه کرد و از نظر جامعه سهامداری نادری یک مدیر فنی و در عین حال پاسخگو بود.

گفتنی است، پیش از این و در مهر ماه سال جاری بهرام سبحانی از سمت مدیریت عاملی «فولاد» استعفا کرده بود و دو هفته پیش نیز محمد ناظمی هرندی مدیر روابط عمومی این شرکت تغییر کرد.

گفتی است، فولاد مبارکه با سرمایه 7500میلیارد تومانی بزرگ ترین شرکت  فولادی بورسی به لحاظ سرمایه ثبت شده است.

غول فولاد سازی ایران اخیرا در گزارشی اعلام کرد که در ١٠ ماهه منتهی به دی ١٣٩٧ از فروش محصولات خود ١٨١۶٧ میلیارد تومان درآمد کسب کرده است. همچنین در دی ماه مبلغ فروش شرکت به ٢٠١۵ میلیارد تومان رسید. مبلغ فروش این شرکت در مدت ١٠ ماهه سال ٩٧ در مقایسه با مدت مشابه سال قبل ۴۶ درصد رشد داشته است.

افزون بر این ، شرکت فولاد مبارکه اصفهان در ٩ ماهه منتهی به آذر ٩٧ برای هر سهم ٩٣٢ ریال سود محقق کرد. فولاد در مدت مشابه سال قبل ۴٩١ ریال سود برای هر سهم شناسایی کرده بود. علت اصلی افزایش ٩٠ درصدی سود در ٩ ماهه سال ٩٧ نسبت به مدت مشابه قبل را می توان ناشی از رشد ۴۶ درصدی درآمدهای عملیاتی و ۵۶١ درصدی سایر درآمدهای عملیاتی و شناسایی ٢۶٢٢ میلیارد ریال درآمد متفرقه دانست.

منبع خبر: سازمان خبری - تحلیلی بورس 24

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24