Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 228

بورس ٢۴ : سازمان بورس و اوراق بهادار با مشارکت در سومین نمایشگاه بورس ، بانک ، بیمه و رفتارهای اقتصادی مشهد از این رویداد نمایشگاهی حمایت می کند. یاسر فلاح مدیر روابط عمومی سازمان بورس و اوراق بهادار با تایید این که سازمان بورس و ارکان بازار سرمایه درسومین نمایشگاه بورس، بانک، بیمه و رفتارهای اقتصادی مشهد مقدس حضور خواهند داشت، گفت: سومین دوره این نمایشگاه از تاریخ شانزدهم بهمن ماه آغاز و تا نوزدهم این ماه در مشهد برگزار خواهد شد. مدیرعامل شرکت اطلاع رسانی و خدمات بورس در خصوص جزئیات برگزاری این نمایشگاه گفت: شرکت اطلاع رسانی و خدمات بورس به عنوان بازوی اجرایی سازمان بورس، از رویدادهای اینچنینی که در سطح کشور برگزار می شوند حمایت می کند. در حقیقت ما به لحاظ رشد و توسعه فرهنگ سرمایه گذاری و سهام داری این مهم را وظیفه خود می دانیم که در سطح کشور نیز به نوعی در این خصوص کمک کنیم.

حمایت سازمان بورس از سومین رویداد نمایشگاهی بازار سرمایه در مشهد

بورس24 : سازمان بورس و اوراق بهادار با مشارکت در سومین نمایشگاه بورس ، بانک ، بیمه و رفتارهای اقتصادی مشهد از این رویداد نمایشگاهی حمایت می کند.

یاسر فلاح مدیر روابط عمومی سازمان بورس و اوراق بهادار با تایید این که سازمان بورس و ارکان بازار سرمایه درسومین نمایشگاه بورس، بانک، بیمه و رفتارهای اقتصادی مشهد مقدس حضور خواهند داشت، گفت: سومین دوره این نمایشگاه از تاریخ شانزدهم بهمن ماه آغاز و تا نوزدهم این ماه در مشهد برگزار خواهد شد.

مدیرعامل شرکت اطلاع رسانی و خدمات بورس در خصوص جزئیات برگزاری این نمایشگاه گفت: شرکت اطلاع رسانی و خدمات بورس به عنوان بازوی اجرایی سازمان بورس، از رویدادهای اینچنینی که در سطح کشور برگزار می شوند حمایت می کند. در حقیقت ما به لحاظ رشد و توسعه فرهنگ سرمایه گذاری و سهام داری این مهم را وظیفه خود می دانیم که در سطح کشور نیز به نوعی در این خصوص کمک کنیم.

وی افزود:سومین نمایشگاه بورس، بانک، بیمه و رفتارهای اقتصادی در شهر مشهد مقدس برگزار خواهد شد ، چرا که می تواند فرصتی بسیار خوبی برای سرمایه گذاران این استان باشد. زیرا با توجه به قرار داشتن بارگاه ملکوتی امام رضا(ع) در این شهر گردش مالی در این استان به لحظ وجود زائران و مجاوران بسیار بالا بوده و در حقیقت شهر مستعدی محسوب می شود.

مدیرعامل شرکت اطلاع رسانی و خدمات بورس تصریح کرد: بنابر این باید دانش سرمایه گذاری درست و فرصت های منطقی سرمایه گذاری به مردم آموزش داده شود تا به نوعی سواد مالی در این شهر و در شرق کشور افزایش پیدا کند. ما نیز از این فرصت استفاده خواهیم کرد. بر همین اساس یکسری آموزه ها و دوره های آموزشی را برای کسانی که از این نمایشگاه بازدید می کنند تدارک می بینیم و امیدواریم این فرهنگ و حضور مردم در بازارهای مالی مختلف رشد پیدا کند و مردم دانش صحیح سرمایه گذاری را آموزش ببینند و ما هم در این زمینه تلاش می کنیم.

این مقام مسئول در پایان از بخش خصوصی بازار سرمایه هم دعوت کرد تا در این رویداد سمبلیک مشارکت نمایند.

منبع خبر: سازمان خبری - تحلیلی بورس 24

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24