Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 228

بورس ٢۴ : زنگ تئاترشوبیل که نخستین تئاتر مالی در ایران است، شامگاه روز دوشنبه اول بهمن ماه با حضور مدیران ارشد اقتصادی و سیاسی و بازارسرمایه و چهره های هنری در سالن اصلی عمارت نوفل لوشاتو، به صدا در آمد. زنگ افتتاحیه این نمایش توسط دکتر حسین عبده تبریزی و همایون ارشادی نواخته شد. در این آیین مدیران ارشد بازارسرمایه و نهادهای مالی به همراه جمعی از هنرمندان، به تماشای شوبیل نشستند. شوبیل با نگاهی به طرحی از امین آذریان بر اساس اتفاقات واقعی از اول بهمن تا هفتم اسفند ماه روی صحنه خواهد رفت.

بورس روی صحنه تئاتر رفت!

بورس24 : زنگ تئاترشوبیل که نخستین تئاتر مالی در ایران است، شامگاه روز دوشنبه اول بهمن ماه با حضور مدیران ارشد اقتصادی و سیاسی و بازارسرمایه و چهره های هنری در سالن اصلی عمارت نوفل لوشاتو، به صدا در آمد.

زنگ افتتاحیه این نمایش توسط دکتر حسین عبده تبریزی و همایون ارشادی نواخته شد. در این آیین مدیران ارشد بازارسرمایه و نهادهای مالی به همراه جمعی از هنرمندان، به تماشای شوبیل نشستند. شوبیل با نگاهی به طرحی از امین آذریان بر اساس اتفاقات واقعی از اول بهمن تا هفتم اسفند ماه روی صحنه خواهد رفت.

لازم به ذکر است ، ایوب آقاخانی، لیلا بلوکات، محمدرضا قلمبر، الهام نامی، وحید نفر و بهرام سروری نژاد در این نمایش به ایفای نقش می‌پردازند. شوبیل که به نویسنگی و کارگردانی محمدرضا قلمبر و مشاور اصلی پروژه آقای ایوب آقاخانی اجرا می‌شود ، نخستین تئاتر مالی در کشور است که دغدغه التهابات روز بازارسرمایه کشور را بیان می کنند. این نمایش به تهیه کنندگی امین آذریان و سعید اسلامی بیدگلی اجرا می‌گردد.

برای تهیه بلیت این نمایش به سایت تیوال مراجعه نمائید.

منبع خبر: سازمان خبری - تحلیلی بورس 24

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24