Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 228

این مهم موجب ایجاد آرامش می‌ شود آمریکایی‌ ها از ما شکست خوردند رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: باید قبول کنیم، آمریکایی‌ ها در آنچه برای به صفر رساندن فروش نفت ما می‌ خواستند، موفق نشدند و...

رئیس مجلس: دریافتی مدیران باید روی سایت قرار گیرد

بورس24 : رئیس مجلس با بیان اینکه دریافتی مدیران باید روی سایت قرار گیرد، گفت: حقوق مدیران شرکت‌ های دولتی باید در این سامانه درج شود، هر چند این قانون وجود دارد و دولت اجرای آن را آغاز کرده، اما کامل نیست، اجرای این قانون آرامش ایجاد می‌ کند، لذا دولت را ملزم کنید در بودجه سال ۹۸ این سامانه را کامل کند. 

علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی، صبح امروز چهارشنبه (۳ بهمن ۹۷) با حضور در کمیسیون تلفیق لایحه بودجه سال ۹۸ کل کشور، طی سخنانی اظهار داشت: بنده کار شما را در زمینه سقف صادرات نفت تحسین می‌ کنم، اینکه صادرات نفت یک و نیم میلیون بشکه در روز در سال ۹۸ در نظر گرفته شد، کار عاقلانه‌ ای بوده است.

وی افزود: ممکن است برخی اطلاعاتی به شما داده‌اند یا برخی مسئولان صاحب تریبون مطالبی منتقل می‌ کنند که دشمنان گاهی از آن سواستفاده می‌ کنند، به نظرم خیلی با واقعیت انطباق ندارد.

رئیس مجلس شورای اسلامی در همین زمینه گفت: باید قبول کنیم آمریکایی‌ ها در آنچه برای به صفر رساندن فروش نفت ما می‌ خواستند موفق نشدند و شکست خوردند. به هر حال ما اکنون نفت‌ مان را می‌ فروشیم و با همسایگان‌ مان ارتباط اقتصادی خوبی داریم.

لاریجانی افزود: زمانی هم که تحریم نبود گاهی قیمت نفت تلاطم پیدا می‌ کرد و مضایقی به وجود می‌ آمد و این به اشکالی برمی‌ گشت که بودجه ما به نفت اتکا پیدا می‌ کرده است.

منبع: فارس 

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24