Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 226
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 228
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 223

کمی فعال‌ تر شوید / مسئولیت پذیر معاون ارزی بانک مرکزی تاکید کرد: بانک مرکزی آمادگی همکاری و همراهی با صادر کنندگان به شرط تعاملی و...

معاون ارزی بانک مرکزی: صادر کنندگان در برگشت ارز حاصل از صادرات تعجیل کنند

بورس24 : معاون ارزی بانک مرکزی تاکید کرد: بانک مرکزی آمادگی همکاری و همراهی با صادر کنندگان به شرط تعاملی و دو جانبه بودن همکاری‌ ها را برای پیشبرد اهداف مشترک به ویژه رونق اقتصادی دارا است. 

غلامرضا پناهی با تاکید بر اینکه رویکرد بانک مرکزی در دوره اخیر، تعامل با بخش خصوصی است، گفت: تولید، سرمایه گذاری و ایجاد اشتغال، مولفه های قدرت هر کشوری است و همه وظیفه داریم در راستای تقویت آن فعالیت کنیم. 

او گفت: بنابراین در همین راستا بانک مرکزی بر اساس جایگاه و حوزه فعالیت خود معتقد است، باید به صورت مستقیم با فعالان بخش خصوصی تعامل داشته باشد و بر همین مبنا، جلسات هم فکری و هم اندیشی در راستای کمک به تجارت بین‌الملل کشور برگزار می‌ شود.

وی با اشاره به هدف مشترک بخش خصوصی و حاکمیت در رونق اقتصادی اظهار داشت: همه در یک جهت و هدف در حرکت هستیم و این هدف چیزی جز رونق اقتصادی، سرمایه گذاری و ایجاد اشتغال نیست.

معاون ارزی بانک مرکزیخواستار فعال‌تر شدن صادرکنندگان در برگشت ارز حاصل از صادرات شد و اظهار داشت: انتظار این است صادرکنندگان در زمینه برگشت ارز حاصل از صادرات، فعال‌ تر عمل کرده و با مسئولیت بیشتری با موضوع مواجه شوند؛ در مقابل بانک مرکزی نیز کاملا آمادگی همکاری و همراهی با صادرکنندگان به شرط تعاملی بودن و دو جانبه بودن همکاری ها برای پیشبرد اهداف مشترک به ویژه رونق اقتصادی را دارا است.

در این جلسه، تولیدکنندگان و صادرکنندگان با برشمردن برخی مشکلات و مسائل حوزه کاری خود خواستار حل مشکلات حوزه صادرات و تولید با هم اندیشی بخش خصوصی شدند و به ارایه پیشنهادها و راه کارهایی مشورتی پرداختند.

منبع: ایلنا 

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24