Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 228

دانشکده علوم اجتماعی، اقتصادی میزبان جلسه ای با حضور مدیران گروه تامین سرمایه نوین و رییس و معاونین و اساتید گروه مدیریت مالی دانشکده بود. در این جلسه رییس دانشکده آقای دکتر قالیباف اصل ، ضمن عرض خوش آمد با معرفی اجمالی دانشگاه و دانشکده، لزوم آشنایی دانشجویان و دانش آموختگان رشته های علوم اجتماعی و اقتصادی را با حوزه بازارهای مالی تشریح نمودند. همچنین ایشان به کمرنگ بودن روابط صنعت و دانشگاه و مشکلات متعاقب آن اشاره نمودند. رییس دانشکده در زمینه نوآوری ها و ایده های جدید مراکز آموزشی سطح بین المللی در خصوص توانمندسازی افراد در حوزه علوم مالی نکاتی را ارائه نمودند. در ادامه میهمان جلسه آقایان خوش طینت مدیر عامل شرکت مشاوره سرمایه گذاری تامین سرمایه نوین و جبل عاملی مدیر بازاریابی و برندینگ شرکت تامین سرمایه نوین نیز به معرفی فعالیت ها و سوابق شرکت، پرداختند. بررسی نیازهای شرکت های متخصص در این زمینه از جمله موارد بحث در این جلسه بود.

دانشگاه الزهرا و تامین سرمایه نوین تفاهم نامه امضا کردند

بورس24 : دانشکده علوم اجتماعی، اقتصادی میزبان جلسه ای با حضور مدیران گروه تامین سرمایه نوین و رییس و معاونین و اساتید گروه مدیریت مالی دانشکده بود.
در این جلسه رییس دانشکده دکتر قالیباف اصل ، ضمن عرض خوش آمد با معرفی اجمالی دانشگاه و دانشکده، لزوم آشنایی دانشجویان و دانش آموختگان رشته های علوم اجتماعی و اقتصادی را با حوزه بازارهای مالی تشریح نمودند. همچنین ایشان به کمرنگ بودن روابط صنعت و دانشگاه و مشکلات متعاقب آن اشاره نمودند. رییس دانشکده در زمینه نوآوری ها و ایده های جدید مراکز آموزشی سطح بین المللی در خصوص توانمندسازی افراد در حوزه علوم مالی نکاتی را ارائه نمودند.
در ادامه میهمان جلسه علی خوش طینت مدیر عامل شرکت مشاوره سرمایه گذاری تامین سرمایه نوین و جبل عاملی مدیر بازاریابی و برندینگ شرکت تامین سرمایه نوین نیز به معرفی فعالیت ها و سوابق شرکت، پرداختند. بررسی نیازهای شرکت های متخصص در این زمینه از جمله موارد بحث در این جلسه بود.
این جلسه با تاکید بر همکاری های سازنده گروه تامین سرمایه نوین و دانشکده علوم اجتماعی و اقتصادی به علت ظرفیت بالای شرکت و دانشکده برای برگزاری دوره های آموزشی تخصصی داخلی و بین المللی بازار سرمایه و همچنین جذب و معرفی دانش آموختگان مستعد به بازار کار در حوزه سرمایه با انعقاد تفاهم نامه مشترک به پایان رسید.
بازار سرمایه یکی از بازارهای مالی مورد توجه در اقتصاد جهان است. در کشور ما نیز در سال های اخیر لزوم توجه به این بخش مهم از اقتصاد هرروزه چشمگیرتر می شود. حضور افراد متخصص و دانش آموخته ای که دارای مهارت های علمی و تجربی در این حوزه هستند می تواند به این مهم کمک کند.
نیروهای تربیت کننده افراد در این زمینه دانشگاه ها از لحاظ علمی و بازار کار و شرکت های تخصصی از لحاظ عملی هستند. لذا به نظر می رسد گسترش روابط و همکاری بین این دو نهاد می تواند افراد توانمندی را به بازار سرمایه معرفی نماید. در همین راستا دانشکده علوم اجتماعی و اقتصادی دانشگاه الزهرا با نیاز سنجی از بین دانش آموختگان این حوزه و همچنین نیازهای بازار کار به لزوم برقراری این رابطه در قالب انعقادتفاهم نامه هایی با نهادهای مهم در این زمینه پیش قدم شده است.
امید است که با برگزاری این دوره ها و جذب حداکثری افراد متقاضی و همچنین ارزیابی عملکرد آنان به پایش افراد مستعد و توانمند در این حوزه پرداخته و شاهد رشد تخصصی هرچه بیشتر بازار سرمایه و به تبع آن اقتصاد کشور باشیم. لازم به ذکر است که شرکت مشاور سرمایه گذاری تأمین سرمایه نوین نمایندگی گروه تأمین سرمایه را در اجرای این تفاهم نامه به عهده خواهد داشت.

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24