Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 226
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 228
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 223

عضو کمیسیون تلفیق مجلس با تاکید بر اینکه پزشکان هم مانند بقیه اقشار باید متناسب با درآمدشان مالیات بپردازند، گفت: این مالیات باید در بخش سلامت هزینه شود و بنابراین دریافت مالیات از جامعه پزشکی کمک مهمی به توسعه کشور می‌کند.

عضو کمیسیون تلفیق: دریافت مالیات از پزشکان کمک مهمی به توسعه کشور می‌کند

بورس24 : فریده اولادقباد عضو کمیسیون تلفیق مجلس شورای اسلامی درباره فشار لابی پزشکان به کمیسیون تلفیق برای تجدید رای‌گیری و حذف ماده الزام پزشکان برای نصب کارت خوان در مطب و پرداخت 10 درصد از دستمزدشان به عنوان مالیات علی الحساب توسط مراکز درمانی گفت: همان طور که همه کارمندان، معلمان و کارگران مالیات پرداخت می‌کنند، پزشکان هم باید متناسب با درآمدشان مالیات بپردازند. در همین راستا، به کمیسیون بهداشت مجلس پیشنهاد شد، کسری بودجه بیمه سلامت با استفاده از درصدی از مالیات جامعه پزشکی مرتفع شود.

عضو کمیسیون تلفیق مجلس با تاکید بر اینکه در بخش پرداخت مالیات هیچ استثنایی در کشور وجود ندارد تصریح کرد: اگر ما بخواهیم اقتصاد منهای نفت را داشته باشیم و از حالت تک محصولی خارج شویم باید بخش مالیات بیش از پیش شفاف شود. اگرچه در قانون برخی معافیت‌های مالیاتی نیز وجود دارد اما این وظیفه سازمان امور مالیاتی کشور است که نظارت جدی و قانونمندی بر مساله فرار مالیاتی داشته باشد تا آحاد جامعه مطابق با درآمدشان مالیات بپردازند.

نماینده مردم تهران با تاکید براینکه از جمله رسالت‏‌های مجلس علاوه بر قانون‏گذاری، نظارت است، افزود: درحال حاضر، به دلیل خروج امریکا از برجام مشکلاتی در کشور به وجود آمده است. مضیقه‌های مالی فراوانی در موضوع بودجه وجود دارد. در همین راستا، لازم است تا مالیات‌ها شفاف‌تر شوند. شفافیت در پرداخت مالیات‏ها در همۀ کشورهایی که اقتصاد پیشرفته‏ای دارند، لحاظ شده است.

وی در ادامه افزود: پزشکان به عنوان افراد نخبه و توانمند باید مالیاتشان را برای کمک به اقتصاد و جامعه به صورت روشن و مشخص بپردازند. به کارگیری دستگاه‌های کارت خوان در مطب پزشکان و دریافت 10 درصد از کارمزد آن‌ها در راستای شفاف‌سازی این مساله است.

اولاقباد در پایان تصریح کرد: همان طور که اشاره کردم این مالیات در بخش طرح تحول سلامت و بیمه سلامت برای اقشاری که توانایی مالی کمی دارند باید هزینه شود. در حال حاضر بین 9 تا 11 میلیون نفر در کشور تحت پوشش بیمه سلامت هستند بنابراین در شرایط کنونی دریافت مالیات از جامعه پزشکی کمک مهمی به توسعه کشور می‌کند.

منبع: فارس

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24