Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 228

در اسرع وقت به درخواست مشتریان پاسخ خواهیم داد آماده صادرات به دیگر کشورها نیز هستیم جمعی از مدیران عامل شرکت‌ های حمل‌ و نقل ریلی و قطار شهری کشور ضمن حضور در ذوب‌ آهن اصفهان و...

معاون ذوب آهن: آخرین و پیشرفته‌ ترین استانداردها را در تولیدات ریل به‌ کار گرفته ایم

بورس24 : جمعی از مدیران عامل شرکت‌ های حمل‌ و نقل ریلی و قطار شهری کشور در روز چهارشنبه 26 دی ماه جاری ضمن حضور در ذوب‌ آهن اصفهان و بازدید از خط تولید و از جمله نورد 650 (کارگاه تولید ریل) و فولاد سازی این شرکت در جلسه‌ای با حضور معاونین و مدیران ذوب‌آهن اصفهان دیدار و گفت‌وگو کردند.

در این بازدید حسین رجب صلاحی، مدیر کل دفتر حمل‌ و نقل ریلی سازمان شهرداری‌ ها و دهیاری‌ های وزارت کشور، اردشیر احمدزاده مدیر عامل اتحادیه قطارهای شهری کشور و مدیران عامل سازمان‌ های قطار شهری مناطق اصفهان، تهران، قم، مشهد و بهارستان اصفهان نظرات و خواسته‌ های خود پیرامون ریل‌ های تولیدی ذوب‌ آهن اصفهان و چگونگی تامین نیاز خود از محصولات این شرکت را با معاونین ذوب‌آهن اصفهان، نعمت الله محسنی معاون بازرگانی، مهرداد تولائیان معاون بهره‌ برداری و مهندس مهدی نصر معاون توسعه و برنامه‌ریزی شرکت مطرح کردند.

در این دیدار معاون بازرگانی شرکت ضمن تشریح تاریخچه و روند تولید ریل‌ های UIC60 و U33 در شرکت و رهایی از وابستگی به خارج آمادگی ذوب‌آهن برای عقد قرارداد همکاری بر اساس توافقات دوجانبه و تحویل سفارشات سازمان‌های حاضر را اعلام کرد.

معاون بهره‌ برداری ذوب آهن نیز تولید ریل را از آرزوهای دیرینه ایرانیان و کارکنان ذوب‌آهن معرفی کرد و یادآور شد: استانداردهای تولید ریل در دهه گذشته در جهان تغییر کرده و ذوب‌آهن اصفهان نیز آخرین و پیشرفته‌ترین استانداردها را در تولیدات ریل خود به‌ کار گرفته است.

وی افزود ما منتظر اعلام شرایط و درخواست مشتری بوده و در اسرع وقت به نیاز آن‌ ها پاسخ می‌ دهیم.

در این جلسه مهدی نصر، معاون برنامه‌ریزی و توسعه ذوب‌آهن نیز اظهار داشت: زنجیره تولید ریل در ذوب‌آهن تکمیل شده و با انجام موفقیت آمیز پروژه VD در بخش فولادسازی شمش با کیفیت لازم برای ریل نیز توسط این شرکت تولید شده و محصولات ریلی ذوب‌ آهن اصفهان علاوه بر پاسخ‌ گویی به ظرفیت‌های موجود ریل مصرفی کشور آماده صادرات به دیگر کشورها نیز است.

در این بازدید مدیران عامل شرکت‌ های حمل‌ و نقل ریلی و شرکت‌‌ های قطار شهری حاضر نیز به ارائه طرح‌ های توسعه خطوط ریلی و پروژه‌های مترو در شهرها و حوزه‌ های مسئولیتی خود پرداخته و محصولات ریلی ذوب‌ آهن را گامی در جهت استقلال و با کیفیت عالی و پاسخگوی نیازهای خود دانسته و یادآور شدند که با توجه به کیفیت عالی محصولات ریلی ذوب آهن آماده ارائه سفارشات خود بوده و در این راستا خواستار همکاری و توافق اقتصادی مشترک برای عرضه و خرید ریل مورد نیاز خود هستند.

منبع: شما و اقتصاد 

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24