Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 228

باشم یا نباشم، قصد خروج از کشور را ندارم / کسی هم به من چیزی نگفته، آقایان بدانند میر علی اشرف عبدالله پوری حسینی، در گفت‌ و گویی درباره شایعات مطرح شده مبنی بر ممنوع الخروجی‌ اش از کشور که این روزها به نقل از برخی نمایندگان مجلس مطرح می‌ شود، اظهار کرد...

واکنش رئیس سازمان خصوصی‌ سازی به شایعه ممنوع الخروجی اش

بورس24 : رئیس سازمان خصوصی‌ سازی ضمن اعلام واگذاری شرکت آلومینیوم المهدی به شرکت گروه مپنا، از ممنوع الخروجی خود اظهار بی‌ اطلاعی کرد و گفت: هیچ محاکمه‌ ای در کار نبوده و تا الان هیچ مقام قضایی با من در این ارتباط تماس نگرفته است. 

میر علی اشرف عبدالله پوری حسینی در گفت‌ و گویی درباره شایعات مطرح شده مبنی بر ممنوع الخروجی‌ اش از کشور که این روزها به نقل از برخی نمایندگان مجلس مطرح می‌ شود، اظهار کرد: اینکه آقایان (برخی نمایندگان مجلس) اظهار می‌کنند من ممنوع الخروج هستم باید عرض کنم که تاکنون (یکم بهمن ماه) نه یک مقام قضایی با من تماس گرفته، نه احضاری صورت گرفته، نه محاکمه‌ ای در کار بوده و نه اساسا کسی به من گفته که ممنوع‌ الخروج هستم. نمی‌ دانم آقایان بر چه اساسی اظهار می‌ کنند که "ممنوع الخروج هستم".

او با بیان اینکه من ممنوع الخروج باشم یا نباشم قصد خروج از کشور را ندارم، از تلاش برخی نمایندگان مجلس برای رایزنی با قوه قضاییه برای گرفتن حکم ممنوع الخروجی‌ اش اظهار بی‌ اطلاعی کرد و گفت: اگر شکایتی علیه کسی مطرح شود بازپرس ورود می‌ کند و به فرد اعلام می‌ کند و اگر احساس کرد که فردی باید ممنوع الخروج شود به او اطلاع می‌ دهد.

منبع: ایسنا 

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24