Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 228

صدای جورج دبلیو بوش هم درآمد! لورا – همسرم و خودم از کارکنان سرویس مخفی آمریکا و هزاران کارمند دولت فدرال که بدون پرداخت دستمزد همچنان به کشور خدمت می کنند، قدردان هستیم...؛ وقت آن رسیده که...

کار بدون پرداخت حقوق، چرا؟!

بورس24 : تعطیلی طولانی‌ مدت دولت فدرال آمریکا، صدای " جورج دبلیو بوش" رییس جمهور اسبق آمریکا را هم در آورد و این سیاستمدار بازنشسته جمهوری خواه از مسئولان آمریکا خواست، به دعواهای سیاسی پایان دهند. 

به گزارش وب سایت " واشنگتن پست" ، بوش در صفحه اینستاگرام خود عکسی را منتشر کرده که نشان می‌ دهد چند جعبه پیتزا برای محافظانش می‌ برد.

او این کار را به نشانه قدردانی از محافظانش برای انجام خدمت بدون پرداخت حقوق انجام داده است.

او زیر این عکس نوشت: لورا – همسر بوش - و من از کارکنان سرویس مخفی آمریکا و هزاران کارمند دولت فدرال که بدون پرداخت دستمزد همچنان به کشور خدمت می کنند، قدردان هستیم... وقت آن رسیده که دو طرف سیاست را کنار گذاشته و دور هم بنشینند و به این تعطیلی خاتمه دهند."

800 هزار کارمند دولت فدرال آمریکا از نزدیک به 4 هفته پیش تا کنون به دلیل اختلافات بین ترامپ و کنگره بر سر اختصاص بودجه 5.7 میلیارد دلاری برای احداث دیوار مرزی در مکزیک، بیکار شده و حقوق نمی گیرند.

در پی تنش‌ های سیاسی بین کنگره و کاخ سفید دو طرف برای یکدیگر خط و نشان می کشند و در حالی که چهارشنبه هفته گذشته نانسی پلوسی رییس دموکرات مجلس نمایندگان آمریکا با ارسال نامه ای به ترامپ از او خواست برنامه سخنرانی سالانه در کنگره را لغو کند، ترامپ نیز کمتر از 24 ساعت پس از این نامه، برنامه سفر پلوسی به چند کشور خارجی را به بهانه تعطیلی دولت فدرال، لغو کرد. 

کاخ سفید دیروز اعلام کرده است، ترامپ بعد از ظهر شنبه – امروز- سخنرانی مهمی را درباره تعطیلی موقت دولت فدرال ایراد خواهد کرد. منبع: عصر ایران

اعتراض

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24