Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 228

به گزارش بورس٢۴،با رشد قیمت دلار و هم پای رشد قیمت ارزش شاهد رشد قیمت سهام کاغذ پارس بودیم شرکتی که توانست با انتظار گزارشات ماهانه به خصوص جهش هایی که در نرخ های فروش شرکت به وجود آمده بود توجهات بازار را به خود جلب نماید. گفتنی است، با بررسی ابعاد گزارشات چکاپا در خواهیم یافت طی یک سال اخیر نرخ های فروش این شرکت به طرز چشمگیری افزایش یافته که با شروع سال مالی جدید تاثیرات عمده این نرخ ها بر صورت های مالی را شاهد خواهیم بود

بررسی چگونگی تبدیل کاغذ به طلا در چکاپا

به گزارش بورس24 ،با رشد قیمت دلار و هم پای رشد قیمت ارزش شاهد رشد قیمت سهام کاغذ پارس بودیم شرکتی که توانست با انتظار گزارشات ماهانه به خصوص جهش هایی که در نرخ های فروش شرکت به وجود آمده بود توجهات بازار را به خود جلب نماید.

همانطور که مشاهده می شود، طی یک سال اخیر نرخ های فروش کاغذ پارس متحول شده است البته عمده این نرخ رشد در چند ماهه آخر سال مالی شرکت ایجاد شده است.

حال شرکت در حالی سال مالی خود را از ابتدای آذرماه آغز کرده است که فروش شرکت با نرخ های جدید و بالا بوده است.

به عبارتی، فروش شرکت در سال مالی جدید بسیار بالاتر از سال مالی گذشته خواهد بود و بدین ترتیب سود شرکت نیز با جهش قابل توجهی به نسبت سال مالی قبل همراه خواهد شد

همانطور که از دو جدول بالا مشخص می باشد، فروش 1 ماهه سال مالی گذشته شرکت در محدوده 16 میلیارد تومان قرار داشته است حال آن که فروش 1 ماهه سال مالی جدید شرکت به سطح بیش از 33 میلیارد تومان یعنی بیش از دو برابر سال مالی قبل رسیده است.

پس در نهایت، می توان انتظار داشت کاغذ پارس در حالی به فروش حدود312 میلیاردی و سود خالص 114 میلیاردی در سال مالی قبل رسیده است برای سال مالی جدید هم فروش و هم سود شرکت متحول شود.

به موارد بالا، افزایش سود سرمایه گذاری ها با خرید سهام حریر خوزستان و افتتاح طرح توسعه ظروف یک بار مصرف کاغذی هم باید اضافه نمود که در نهایت سود سال مالی چکاپا را با تغییرات مثبت جدی همراه خواهد ساخت.

از طرف دیگر، دلاری بودن این شرکت و تاثیرات مستقیم فروش و رشد سود شرکت با رشد قیمت دلار و اثر گذاری کم تحریم ها بر شرکت از دیگر نکات مثبت این سهم کاغذی محسوب می شود.

منبع خبر: سازمان اطلاع رسانی و تحلیلی بورس24

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

این مطلب 2 نظر دارد.

  • رستم فقانی ماكرانی
    رستم فقانی ماكرانی

    با سلام و عرض ادب
    خدمت كارشناس محترم چكاپا در امدش محتول شده قیمتش ثابت مونده
    در عوض چكارن قیمتش پنج برابر شده فكر كنیم هر چی سهم زیان ده بخریم بهتر سود كنیم
    با تشكر

    5 سال پیش
  • سید محمد حسینی
    سید محمد حسینی

    ایکاش به نحوه خرید مواد اولیه شرکت و افزایش انهاو تاثیر نرخ ارز بر انهم اشاره میشد تا وضعیت با سال قبل را میشد تخمین زد

    5 سال پیش

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24