برگزیدن کریم انصاری فرد برای همراهی این کمپین به عنوان چهره ای کم حاشیه و محبوب در این برهه و هم زمان با...
بورس24 : تبلیغات سراسری تلویزیون های ایکس ویژن با چهره کریم انصاری فرد چند روز جلوتر از آغاز جام ملت های آسیا راهی بیلبوردهای شهری شد و به نظر می رسد در اولین و جدی ترین کمپین این برند ایرانی که هم زمان با یکی از حساس ترین رقابت های ورزشی قاره کهن کلید خورده، شرکت مادیران موفق به خلق تصویری جذاب از زیر برند خود شود.
البته ارزیابی جدی از این کمپین و نتایج آن کمی عجولانه به نظر می رسد ولی با توجه به نتایج دو بازی اول تیم ملی در مرحله مقدماتی جام ملت های آسیا که در امارات جریان دارد، میتوان به موفقیتی چشم گیر برای این کمپین امیدوار بود.
اغراق نیست، اگر بگوییم مدیران مادیران برای کمپین تبلیغاتیبرند ایکس ویژن هوشمندانه زمان و تصویر برندی مناسب را برگزیده اند و این اقدام می تواند یک سکوی پرش جدی برای جهش برندی محسوب شود که عامه مردم حتی از ایرانی بودن آن اطلاع چندانی ندارند.
برگزیدن کریم انصاری فرد برای همراهی این کمپین به عنوان چهرهای کم حاشیه و محبوب در این برهه و همزمان با حضور او در تیم ملی، اقدامی حساب شده است.
هر چند هنوز در زمین فرصت درخشش پیدا نکرده؛ ولی در عمل گره زدن موفقیت های تیم ملی به نام ایکس ویژن تلقی می شود و می تواند به اندازه کمپین های مشابهی که مثلا زمانی بانک سامان با تیم ملی والیبال ایران کلید زد، هم سنگ باشد، البته با ریسکی به مراتب کمتر.
به هر شکل این کمپین در زمان و مکان مناسب کلید خورده است و باید منتظر بود و نتیجه آن را مشاهده کرد. اما این ماجرا بعد دیگری هم دارد و آن همزمانی تقریبی این اتفاق با حضور موفق شرکت صاحب برند یعنی مادیراندر بازار بورس اوراق بهادار است.
مادیران در فاصله کمتر از دو ماه از عرضه اولیه و کشف قیمت خیره کننده خود، این کمپین تبلیغاتی را آغاز کرده و گویا تلاش دارد در شرایطی که دیگر رقبا در بازار سردرگم عبور از دست انداز تحریم و نرخ ارز هستند، برای افزایش فروش محصولات خود و کسب سهم بازاری به مراتب بیشتر وارد میدان شود.
این اعلام جنگ مادیران برای کسب سهم بازار تلویزیون های ایکس ویژن که هم زمان با رقابت بازی های آسیایی در امارات صورت گرفته، پیشاپیش خبر از اعتماد مدیران شرکت نسبت به چشمانداز بازار دارد.
البته ارقام منعکس شده در آخرین ترازنامه منتهی به ۳۰ آذر نیز تایید این مدعاست و گویای تجهیز منابع جهت یک هجوم به بازار تلویزیونهای میانرده است که با رشد نقدی و افزایش سفارش های شرکت به جهت پاسخ گویی به رشد تقاضا به نمایش گذارده شده و بوی مبارزه طلبی می دهد.
با یک محاسبه سرانگشتی به راحتی می توان ثابت کرد در شرایطی که دیگر رقبا با کاهش تولید و تقاضا به صورت همزمان مواجه هستند، عرضه محصولات ایکس ویژن آن هم با سطوح قیمتی در دسترس تر برای میانه بازار از سوی مادیران، می تواند استراتژی پیشاپیش پیروزی برای این شرکت رقم زند.
با این فرض ها می توان مطمئن بود اگر حتی کریم انصاری فرد موفق به گل زنی در امارات نشود، ایکس ویژن در تهران می تواند امتیازهای چشم گیری در میدان رقابت کسب کند.
منبع: تجارت نیوز
نظرات :
شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.