Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 228

نشست خبری شرکت آسان پرداخت با حضور خبرنگاران و اصحاب رسانه برگزار شد.

مدیرعامل آپ: اپلیکیشن ما تا به حال ٣۵ میلیون بار دانلود شده است

به گزارش خبرنگار بورس24 ، حامد منصوری مدیرعامل شرکت آسان پرداخت و مهدی شهیدی قائم مقام مدیرعامل، سعید جهانشاهلو معاون مالی و سعید ذوالقدریها معاون بازاریابی درنشستی خبری در جمع خبرنگاران به برنامه‌های توسعه‌ای شرکت آپ پرداختند.

حامد منصوری در این نشست گفت: آسان پرداخت خود را بیشتر یک شرکت تجارت الکترونیک می‌داند تا یک شرکت پی‌اس‌پی و بیشتر هم به همین سمت و متمرکز بر اپلیکیشن آپ در حال حرکت هستیم. آمار نشان می‌دهد اپلیکیشن آپ تا امروز 35 میلیون بار دانلود شده و این یک مرکز خریدی است که 35 میلیون مشتری دارد.

وی درباره قرارداد همکاری با گروه شرکت‌های اسنپ گفت: در فاز اول این قرارداد کل پرداخت‌های اسنپ توسط "آپ" اتفاق می‌افتد و valet یکسان می‌شود. با توجه به اینکه آینده صنعت پرداخت بر روی پرداخت‌های خرد متمرکز می‌شود و بزرگترین محل مصرف آن در ایران نیز اسنپ است، بهترین مشتری‌ها، مشتری‌های اسنپ هستند. در فاز بعدی فروش محصولات اسنپ آغاز می‌شود و می‌توان روی اپلیکیشن آپ تاکسی گرفت، غذا سفارش داد.

مهدی شهیدی قائم مقام مدیرعامل نیز از استعلام و مبلغ پایان دوره قبوض مخابرات کل کشور توسط آپ خبر داد و گفت: پیش‌بینی می‌شود این سرویس در رده پرکاربردترین‌ها قرار گیرد . این سرویس در گذشته فقط برای تهران در اختیار بود اما در حال حاضر سراسری شده است. همچنین به زودی درگاه ارتباطی مخابرات با مشتریان از ابتدا تا انتها چه در زمان اشتراک و خاتمه آن با آپ صورت خواهد گرفت. شارژ ADSL کل کشور نیز در دستور کار است که احتمال می‌رود به زودی راه اندازی شود.

وی افزود: همچنین به زودی احراز هویت بین دارنده خط موبایل و صاحب کارت صورت می‌گیرد. یعنی صاحب کارت باید صاحب موبایل باشد و برعکس. اگر موبایل برای خودتان نباشد نمی‌توانید با اپلیکیشن آسان پرداخت کار کنید. این کار باعث افزایش امنیت آپ می‌شود و کاربران این امن بودن را حس خواهند کرد. این کار روی تله‌پرداز و کیف پول بانکی در اپلیکیشن آپ در حال حاضر اعمال شده است.

سعید جهانشاهلو معاون مالی درخصوص صرفه جویی هزینه کاغذ در دستگاه‌های پوز به عنوان یکی از هزینه‌های اصلی پی‌اس‌پی‌ها گفت: در بودجه سال 97 حدود 11 میلیارد تومان هزینه خرید کاغذ پیش بینی کردیم که با توجه به شرایط اتفاق افتاده بعضا خریدها 4 تا 5 برابر قیمت خریداری شد. اگر صرفه جویی صورت نمی‌گرفت تا 43 میلیارد تومان هزینه در بر ‌داشت.

وی درمورد علت رشد ثابت 24 درصدی درآمدها نسبت به سال گذشته گفت: تحقق رشد درآمد ثابت 22.7 درصدی برای یک سال پیش بینی شده بود. به‌طور اتفاقی این عدد ثابت به دست آمده است. در بازار تراکنش الگوی خاصی وجود دارد که در طول سال ثابت است و درآمدها نمی‌تواند انحراف زیادی داشته باشد.

سعید ذوالقدریها معاون بازاریابی نیز در این نشست گفت: تمرکز ویژه‌ای که آسان پرداخت روی اپلیکیشن داشته در سال 96 به بار نشست به این صورت که نه تنها تراکنش‌های قبلی آنلاین رشد زیادی داشت و در تعداد تراکنش‌های موبایلی شاهد رشد 50 درصدی در مدت 6 ماهه سال جاری نسبت به مدت مشابه در سال قبل به ثبت رسیده است. این امر نشان می‌دهد با افزودن سرویس‌های جدید کاربری خدمات آنلاین افزایش یافته است.

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24