Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 228

بورس ٢۴: این روزها بازار سرمایه شاهد ترافیک سنگین در گمانه زنی ها و عزل و نصب ها برای مدیران شرکت های فعال در بازار است، از رئیس نهاد ناظر بازار سرمایه تا هلدینگ ها و شرکت ها شاهد عزل و نصب هستند. همین چند روز پیش بود که شایعات متعددی پیرامون احتمال تغییر رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار مطرح شد که البته وی برای ٣٠ ماه در سمت خود ابقا شد و قدری عقب تر ، مدیر عامل شرکت بورس، مدیر عامل «پارسان» و در گروه سرمایه گذاری ها سرمایه گذاری ملی و شرکت سرمایه گذاری گروه توسعه ملی شاهد تغییراتی بودند ، اما این بار شنیده ها از خبر تغییرات مدیریتی در بزرگترین نهاد حقوقی بازار سرمایه (صبا تامین) حکایت دارد، که...

جا به جایی قدرت در بازیگر قدر قدرت بورس

بورس24 : این روزها بازار سرمایه شاهد ترافیک سنگین در گمانه زنی ها و عزل و نصب ها برای مدیران شرکت های فعال در بازار است، از رئیس نهاد ناظر بازار سرمایه تا هلدینگ ها و شرکت ها شاهد عزل و نصب هستند.

همین چند روز پیش بود که شایعات متعددی پیرامون احتمال تغییر رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار مطرح شد که البته وی برای 30 ماه در سمت خود ابقا شد و قدری عقب تر، مدیر عامل شرکت بورس، مدیر عامل «پارسان» و در گروه سرمایه گذاری ها سرمایه گذاری ملی و شرکت سرمایه گذاری گروه توسعه ملی شاهد تغییراتی بودند ، اما این بار شنیده ها از خبر تغییرات مدیریتی در بزرگترین نهاد حقوقی بازار سرمایه(صبا تامین) حکایت دارد.

بر اساس شنیده ها سعید خدامرادی مدیر عامل صبا تامین استعفای خود را آماده کرده است و گمانه زنی های متفاوتی برای جانشین وی وجود دارد و تا این لحظه استعفای وی مورد موافقت قرار نگرفته است.

در این حال گفته می شود ،محمد رضوانی فر مدیر عامل شستا طی حکمی سلمان خادم المله را به عنوان عضو موظف هیئت مدیره شرکت صبا تامین، منصوب کرده است.

معاون امور شرکت ها در هلدینگ غدیر، معاونت برنامه ریزی و توسعه شستا،نایب رئیس هیأت مدیره آذرآب، عضو هیات مدیره کارگزاری بانک کشاورزی و سرمایه گذاری گروه توسعه ملی و مدیریت هلدینگ صبا تأمین از جمله مسئولیت های گذشته سعید خدامرادی بوده است.

گفتنی است ، شرکت سرمایه گذاری صبا تامین بازوی اجرایی مجموعه تامین اجتماعی و شستا در بازار سهام است و غیر از این مسئولیت ، دارای پرتفولیوی مالکیتی بزرگی هم به شمار می رود.

منبع خبر: سازمان خبری - تحلیلی بورس 24

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24