Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 228

بورس ٢۴ : آذر ماه سال گذشته بود که بورس ٢۴ گزارشی از ساختمان جدید شرکت بورس در میدان شهرداری سعادت آباد و این که این پروژه در آن زمان در چه مرحله ای قرار داشت ، منتشر کرد.(بورس تهران آماده کوچ به شمال تهران شد.) معاون وقت توسعه بورس اوراق بهادار تهران آن زمان به خبرنگار بورس٢۴ گفته بود: اواخر بهمن ماه این پروژه به اتمام می رسد و انتقال شرکت بورس از ساختمان حافظ به ساختمان جدید سعادت آباد تا پایان سال (٩۶) انجام خواهد شد. اما از آن زمان تاکنون خبری از سرنوشت این ساختمان گران قیمت در دست نیست. حال یکسال از آخرین شفاف سازی لازم درباره سرنوشت ساختمان گران قیمت بورس تهران که در شمال شهر جا خوش کرده گذشته و بورس ما با همان تابلوی قرمز رنگ قدیمی در ساختمان شبه پلاسکو حافظ همچنان معاملات روزانه را دنبال می کند!!

بورس و تابلویی که در جنب پل حافظ گیر کرده!

بورس24 : آذر ماه سال گذشته بود که بورس24 گزارشی از ساختمان جدید شرکت بورس در میدان شهرداری سعادت آباد و این که این پروژه در آن زمان در چه مرحله ای قرار داشت ، منتشر کرد.(بورس تهران آماده کوچ به شمال تهران شد.)

معاون وقت توسعه بورس اوراق بهادار تهران آن زمان به خبرنگار بورس24 گفته بود: اواخر بهمن ماه این پروژه به اتمام می رسد و انتقال شرکت بورس از ساختمان حافظ به ساختمان جدید سعادت آباد تا پایان سال (96) انجام خواهد شد.

اما از آن زمان تاکنون خبری از سرنوشت این ساختمان گران قیمت در دست نیست.

ساختمان مرکزی بورس اوراق بهادار تهران در زمینی به مساحت 2621 متر مربع در منطقه میدان شهرداری سعادت آباد واقع شده که دارای 17 طبقه و 6 طبقه زیر زمین است. مساحت این ساختمان 34 هزار متر مربع است و تا آذر 96 مبلغ 225 میلیارد تومان برای آن هزینه شده بود.

البته در مجمع امسال بورس تهران درباره این ساختمان و دلیل عدم جا به جایی از حافظ به سعادت آباد اعلام شده بود که شهرداری از این ساختمان خلافی گرفته و بابت رفع خلاف به ازای هر پارکینگ 200 میلیون تومان از شرکت بورس هزینه مطالبه کرده است!!

حال یکسال از آخرین شفاف سازی لازم درباره سرنوشت ساختمان گران قیمت بورس تهران که در شمال شهر جا خوش کرده گذشته و بورس ما با همان تابلوی قرمز رنگ قدیمی در ساختمان شبه پلاسکو حافظ همچنان معاملات روزانه را دنبال می کند.

تا به این جای کار تلاش ما برای گفت و گو با مدیر مربوطه در شرکت بورس تهران برای اطلاع از آخرین سرنوشت این سازه بزرگ و سرانجام اسباب کشی شرکت بورس به این ساختمان بی نتیجه مانده است!

منبع خبر: سازمان خبری - تحلیلی بورس 24

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24