Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 228

رضا باکری دبیر انجمن صنفی صنایع لبنی درباره قیمت شیر خام و تاثیر آن بر شرکت های لبنی به بورس ٢۴ گفت: شرکت های لبنی با قیمت های فروش فعلی قادر به پوشش هزینه های خود هستند و طبق مصوبه ستاد تنظیم بازار شرکت هایی که بیشتر از مقدار مصوب شده، محصولات خود را عرضه نمایند با برخورد جدی مواجه می‌شود.البته افزایش نرخ از سوی انجمن مصوب شده اما به هر حال نباید این افزایش نرخ ، به مصرف کنندگان آسیبی وارد نماید...

نرخ خرید شیرخام سرانجام ٢٠٠٠ تومان اعلام شد ؛ تمام...

بورس24 : طی روز های گذشته، اعلام شده، «از مجموع ۱۷ پرونده شرکت های لبنی در تعزیرات حکومتی استان تهران، هفت شرکت جریمه شدند، یک شرکت حکم برائت گرفت، دو پرونده به تعزیرات استان ها منتقل شدند و هفت پرونده دیگر در جریان رسیدگی قرار دارد». این در حالی است که شرکت های لبنی بورسی ، رسما افزایش نرخ محصولات خود را در سامانه کدال اعلام کرده اند ؛ حال سوال این است که آیا این شرکت های لبنی هم مشمول جریمه خواهند شد؟

رضا باکری دبیر انجمن صنفی صنایع لبنی درباره قیمت شیر خام و تاثیر آن بر شرکت های لبنی به بورس24 گفت: شرکت های لبنی با قیمت های فروش فعلی قادر به پوشش هزینه های خود هستند و طبق مصوبه ستاد تنظیم بازار شرکت هایی که بیشتر از مقدار مصوب شده، محصولات خود را عرضه نمایند با برخورد جدی مواجه می‌شود.البته افزایش نرخ از سوی انجمن مصوب شده اما به هر حال نباید این افزایش نرخ ، به مصرف کنندگان آسیبی وارد نماید.

وی ادامه داد: با توجه به این که نرخ شیر خام درب کارخانه دو هزار تومان اعلام شده ؛ همه دامداران طبق نظر مقامات ذی ربط، باید این رقم مصوب شده را رعایت کنند.

افزایش نرخ بدهید اما، منطقی...

باکری گفت: به همین دلیل کارخانجات هم با قیمت پایه ۲ هزار تومان شیرخام دریافت می‌کنند و با توجه به این موضوع ، قیمت محصولات هم به تعادل نسبی خواهد رسید.

به گفته وی،در نتیجه اگر طبق نظر ستاد تنظیم بازار افزایش نرخ کارخانجات نسبت به هزینه تمام شده شان منطقی نباشد ، باید در مورد افزایش نرخ محصولات خود اصلاحات لازم را انجام دهند در غیر این صورت با آن ها برخورد می‌شود .

از این مقام مسئول در انجمن صنفی محصولات لبنی در مورد صادرات به عراق و روسیه پرسیدیم که گفت: در مورد عراق همچنان ، صادرات انجام می‌شود اما به دلیل مشکلات نقل و انتقالات بانکی در تلاش هستیم که راهی برای جابجایی وجوه پیدا کنیم .

وی گفت: در مورد صادرات به روسیه از آنجا که بازار ها تحت کنترل دولت و گروه های خاص دولتی هستند ، هنوز توفیق چندانی برای صادرات به روسیه نداشته ایم و همچنان شرکت‌ها در تلاش هستند که از طریق بازاریابی و مذاکرات راه های لازم برای صادرات را پیدا نمایند.

منبع خبر: سازمان خبری - تحلیلی بورس 24

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24