Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 228

صحبت از بانک تجارت است ، سهمی که از زمان بازگشایی نماد در خردادماه تاکنون ١۶٠ درصد رشد کرده است ، اما این بانک مورد توجه چه پتانسیل هایی دارد؟ بررسی های بورس ٢۴ حاکی از آن است : بخش عمده ای از درآمد های بانک تجارت از طریق سود سپرده گذاری و سرمایه گذاری ها حاصل می شود، طبق جدول ذیل بانک پیش بینی درآمد بیش از ١٢٠٧ میلیاردی را برای امسال دارد که در نیمه اول سال به ٢۴۴ میلیارد از این درآمد ها دست یافته ، به عبارتی دیگر در نیمه دوم سال بانک پیش بینی درآمد ٩۶٣ میلیاردی از این طریق را دارد ، به عبارتی این سرفصل بانک در نیمه دوم سال متحول شده و تاثیرات به سزایی بر رشد درآمدهای خالص بانک دارد...

پتانسیل های بانک تجارت در نیمه دوم سال؟

بورس24 : صحبت از بانک تجارت است ، سهمی که از زمان بازگشایی نماد در خردادماه تاکنون 160 درصد رشد کرده است ، اما این بانک مورد توجه چه پتانسیل هایی دارد؟

بررسی های بورس24 حاکی از آن است : بخش عمده ای از درآمد های بانک تجارت از طریق سود سپرده گذاری و سرمایه گذاری ها حاصل می شود، طبق جدول ذیل بانک پیش بینی درآمد بیش از 1207 میلیاردی را برای امسال دارد که در نیمه اول سال به 244 میلیارد از این درآمد ها دست یافته ، به عبارتی دیگر در نیمه دوم سال بانک پیش بینی درآمد 963 میلیاردی از این طریق را دارد ، به عبارتی این سرفصل بانک در نیمه دوم سال متحول شده و تاثیرات به سزایی بر رشد درآمدهای خالص بانک دارد.

بررسی سرفصل سرمایه گذاری های بانک هم نشان می دهد : «وتجارت» در خصوص شرکت های زیر مجموعه برنامه ای مدون منتشر کرده است.

همانطور که در جدول بالا نیز مشخص است بانک تجارت قصد واگذاری سهام خود در شرکت هایی نظیر ملی مس ، فولاد مبارکه ، تامین سرمایه کاردان و پرتفولیوی بورسی را دارد که هم سود بالا و هم نقدینگی خوبی از این طریق حاصل خواهد نمود.

در نهایت همان طور که در جدول بالا مشخص است ، در سرفصل سرمایه گذاری ها در صورتی که بانک در نیمه دوم سال به درآمد 1207 میلیاردی برسد ، این سرفصل در نیمه دوم سال با جهش بالایی همراه شده و همین سرفصل تاثیر به سزایی بر کاهش شدید زیان بانک خواهد داشت که علاوه بر شناسایی سود بالا موجب ورود نقدینگی قابل توجه و افزایش سود تسهیلات دهی نیز خواهد شد.

منبع خبر: سازمان خبری - تحلیلی بورس 24

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

این مطلب 1 نظر دارد.

  • سید محمد حسینی
    سید محمد حسینی

    عالیییی

    5 سال پیش

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24