Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 228

تیمی به بررسی مسائل خصوصی سازی خواهند، پرداخت گزارش‌ های آن هم به مجلس ارائه می‌ شود همراه مردمی هستم، که به خصوصی سازی معترضند این اعتراضات نتیجه خواهند داشت رئیس هیئت مدیره دیده بان شفافیت و عدالت، گفت: ما بخیل نیستیم که صنایع و کارخانجات به مردم واگذار شوند و خیر آن را ببرند، اما...

احمد توکلی: علیه پوری حسینی، اعلام جرم کرده‌ ایم

بورس24 : رئیس هیئت مدیره دیده بان شفافیت و عدالت گفت: باید در مقابل روند فعلی خصوصی سازی ایستادگی، مطالبه و مبارزه کنیم، ما بخیل نیستیم که صنایع و کارخانجات به مردم واگذار شوند و خیر آن را ببرند. 

او گفت: ما در سازمان دیده بان شفافیت و عدالت علیه پوری حسینی، رئیس سازمان خصوصی سازی کشور و خریدار کارخانه آلومینیوم المهدی هرمزگان اعلام جرم کرده‌ ایم.

رئیس هیئت مدیره دیده بان شفافیت و عدالت گفت: باید در مقابل روند فعلی خصوصی سازی ایستادگی، مطالبه و مبارزه کنیم، ما بخیل نیستیم که صنایع و کارخانجات به مردم واگذار شوند و خیر آن را ببرند.

احمد توکلی رئیس هیئت مدیره دیده بان شفافیت و عدالت در جمع دانشجویان، طلاب و کارگران معترض به روند خصوصی سازی در کشور که در مقابل سازمان خصوصی سازی برگزار شد طی سخنانی گفت: ما با اینکه که کارگران تحقیر شوند، مخالفیم، اگر آن‌ ها می‌ توانند باید خودشان سهام کارخانجات را بخرند و آن‌ ها را اداره کنند.

وی افزود: وقتی که مردم می‌ توانند بهتر کار را اداره کنند، چرا باید اموال دولت را به کسان دیگری بفروشند.

وی تصریح کرد: باید در مقابل روند خصوصی سازی مساله دار ایستادگی، مطالبه و مبارزه کنیم، ما بخیل نیستیم که صنایع و کارخانجات به مردم واگذار شوند و خیر آن را ببرند.

توکلی افزود: تیمی تشکیل شده که مسئول آن آقای امیرآبادی نماینده مجلس است. این تیم به دنبال بررسی مسائل خصوصی سازی در سال‌ های اخیر است و گزارش‌های آن در مجلس ارائه می‌ شود.

وی افزود: ما درسازمان دیده بان شفافیت و عدالت علیه پوری حسینی، رئیس سازمان خصوصی سازی کشور و خریدار کارخانه آلومینیوم المهدی هرمزگان اعلام جرم کرده‌ ایم.

رئیس هیئت مدیره دیده بان شفافیت و عدالت ادامه داد: کسی که دشت مغان را خریداری کرده گردش مالیاتی سه میلیون تومان بوده با این وجود آیا این فرد اهلیت دارد که یک کارخانه چند هزار میلیاردی را خریداری کند؛ در هر حال یا مالیات او بیشتر بوده و نداده و یا همین میزان بوده است، پس حق ندارد صنعت به این بزرگی را بخرد.

وی افزود: بنده به عنوان یک سیاستمدار همراه مردم و جوانانی هستم، که به خصوصی سازی معترضند. معتقدم این اعتراضات نتیجه خواهند داشت. بنده در قانون خصوصی سازی ماده‌ ای را پیشنهاد کردم که براساس آن خریداران حق نداشته باشند به مدت پنج سال تعداد کارگران کارخانه را کم کنند با این وجود این پیشنهاد در مجلس رای آورد، ولی شورای نگهبان آن را خلاف قانون اساسی دانست.

وی گفت: من در این رابطه با مرحوم هاشمی رئیس وقت مجمع تشخیص مصلحت نظام نیز رایزنی کردم و ایشان نیز از این پیشنهاد حمایت کردند.

منبع: فارس 

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24