Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 228

در بازدید اعضای هیات مدیره سازمان بورس و اوراق بهادار از شرکت اطلاع رسانی خدمات بورس، یاسر فلاح، مدیرعامل این شرکت و حسن امیری معاون نظارت بر بورس‌ ها و ناشران سازمان بورس ضمن حضور در مرکز ارتباط سازمان با یکی از فعالین بازار سرمایه به صورت تلفنی گفتگو کردند.

معاون نظارت بر بورس‌ها و ناشران سازمان بورس خبر داد: بازگشایی نماد های بانکی در انتظار طرح ادغام

بورس24 : یازدهم دی ماه ۱۳۹۷ حسن امیری، معاون نظارت بر بورس‌ها و ناشران و سعید فلاح پور، معاون نظارت بر نهادهای مالی سازمان بورس و اوراق بهادار میهمان شرکت اطلاع رسانی و خدمات بورس بود.

طی بازدید اعضای هیات مدیره سازمان بورس و اوراق بهادار از شرکت اطلاع رسانی خدمات بورس، یاسر فلاح، مدیرعامل این شرکت و حسن امیری معاون نظارت بر بورس‌ها و ناشران سازمان بورس ضمن حضور در مرکز ارتباط سازمان به سوال یکی از فعالین بازار سرمایه پاسخ دادند.

حسن امیری در پاسخ به سوالی مبنی بر بازگشایی نمادهای بانکی از جمله پاسارگاد گفت: بانک پاسارگاد به دلیل مشکلاتی همچون تاخیر در برگزاری مجمع سالانه و نحوه انتشار صورت های مالی متوقف بود و اکنون مجمع آن برگزار و صورت های مالی آن نیز منتشر شده است.

معاون نظارت بر بورس‌ها و ناشران سازمان بورس ضمن بیان اینکه شفاف سازی لازم از سوی سازمان بورس انجام شده از پایان توقف این نماد خبر داد و گفت: نماد بانک پاسارگاد امروز بازگشایی شد.

وی به زمان بازگشایی سایر نماد های بانکی اشاره کرد و بیان داشت: بانک مهر اقتصاد، حکمت، انصار، موسسه اعتباری کوثر و قوامین شرایط متفاوتی دارند. در خصوص این بانک ها بحث ادغام در یک بانک واحد مطرح است و بنابر این تا تعیین تکلیف این ادغام، نماد آنها متوقف می ماند.

حسن امیری، افزود: سازمان بورس در بحث ادغام بانک ها طی جلسات خود با بانک مرکزی حافظ حقوق و منافع سرمایه گذاران است. پیشنهاداتی نیز از سوی سازمان بورس مطرح شده اما اکنون اعلام زمان بازگشایی آنها امکان پذیر نیست. البته راهکاری برای خروج داوطلبانه سهامداران از این نماد ها پیش بینی کردیم و در حال تصویب آن هستیم و حتما در این رابطه اطلاع رسانی می کنیم.

معاون نظارت بر بورس‌ها و ناشران سازمان بورس با بیان اینکه احتمالا فرآیند خروج داوطلبانه تا پایان سال عملیاتی می شود افزود: سازمان بورس همواره پیگیر منافع سهامداران است.

منبع: سنا

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24