Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 228

مدیر عامل در مجمع: می خواهیم، در افزایش سرمایه شرکت های زیر گروه مشارکت کنیم نیاز به افزایش سرمایه هم احساس شد، به این دلیل این مهم از محل مطالبات و آورده نقدی سهامداران خواهد بود این موضوع به تصویب مجمع عمومی فوق العاده شرکت رسید. البته ۶٠ درصد در این جلسه مصوب گردید و ۴٠ درصد باقی مانده ضمن تصویب در اختیار هیئت مدیره قرار گرفت...

موافقت مجمع نفت پارس با افزایش سرمایه ١٠٠ درصدی

بورس24 : جلسه مجمع فوق العاده شرکت نفت پارس با حضور اکثریت سهامداران، اعضای هیئت مدیره سابق، نماینده سازمان بورس و بازرس قانونی تشکیل شد. 

به گزارش خبرنگار بورس24 ، در ابتدای این جلسه حمید رضا خلیلی مدیر عامل شرکت، گزارشی توجیهی از افزایش سرمایه را قرائت کرد و گفت: شرکت نفت پارس در نظر دارد تا به دلیل مشارکت در افزایش سرمایه شرکت های زیرگروه اقدام به افزایش سرمایه نماید.

وی ادامه داد: این افزایش سرمایه به اندازه 125 میلیارد خواهد بود که به سرمایه قبلی اضافه می شود و موجبات شرکت در افزایش سرمایه شرکت های زیرمجموعه را فراهم می آورد. افزایش سرمایه ذکر شده از محل مطالبات و آورده نقدی سهامداران خواهد بود.

این مقام مسئول افزود: بر اساس رسیدگی انجام شده، مواردی حاکی از مغایرت با قوانین و مقرّرات مربوط در انتشار سهام ملاحظه نگردیده و افزایش سرمایه با مشخّصات زیر و با رعایت قوانین و مقرّرات مربوطه، از نظر سازمان نیز بلامانع است.

قرائت گزارش حسابرس 

در ادامه جلسه بازرس قانونی نیز گزارش خود را قرائت و نسبت به انجام افزایش سرمایه موافقت خود را اعلام کرد.

در پایان این مجمع نیز با افزایش سرمایه 100 درصدی شرکت از محل مطالبات و آورده نقدی سهامداران موافقت شد و این موضوع به تصویب مجمع عمومی فوق العاده شرکت رسید.

البته 60 درصد در این جلسه مصوب گردید و 40 درصد باقی مانده ضمن تصویب در اختیار هیئت مدیره قرار گرفت.  

گفتنی است، پس از اتمام مجمع فوق العاده مجمع عادی برای انتخاب اعضای هیئت مدیره تشکیل شد که اعضای هیئت مدیره زیر با اکثریت آراء برای کرسی هیئت مدیره این شرکت انتخاب شدند: 

شرکت توسعه صنعت نفت وگاز پرشیا

شرکت سرمایه گذاری ملی ایران

شرکت گروه توسعه انرژی تدبیر

شرکت شیمیائی مدبران شیمی

و شرکت توسعه حفاری تدبیر...  

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24