Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 228

بورس ٢۴ : شرکت فروشگاه های زنجیره ای افق کوروش با توجه به معارفه روز جاری خود، یک گام به عرضه اولیه نزدیک تر شد. گزارش خبرنگار بورس ٢۴ حاکی از آن است : در جلسه معارفه امروز فروشگاه های زنجیره ای افق کوروش که با حضور فعالان بازار سرمایه و سهامدارن تشکیل شد ، برنامه های شرکت توسط مدیر عامل رونمایی گردید.

افق کوروش معارفه شد / شاید تا دو هفته دیگر سهم عرضه شود ؛ شاید...

بورس24 : شرکت فروشگاه های زنجیره ای افق کوروش با توجه به معارفه روز جاری خود، یک گام به عرضه اولیه نزدیک تر شد.

گزارش خبرنگار بورس24 حاکی از آن است : در جلسه معارفه امروز فروشگاه های زنجیره ای افق کوروش که با حضور فعالان بازار سرمایه و سهامدارن تشکیل شد ، برنامه های شرکت توسط مدیر عامل رونمایی گردید.

امیر خسرو فخریان ، مدیر عامل شرکت فروشگاه های زنجیره ای افق کوروش در این مراسم گفت: این شرکت در شهریور ۸۸ در اداره ثبت شرکت ها و مالکیت صنعتی تهران تاسیس و در آذر ماه ۹۷ با نماد « افق» در بورس تهران درج شده است.

جزو 250 خرده فروش برتر دنیا می شویم...

وی گفت: این شرکت ۱۱۴۰فروشگاه فعال دارد و حضور در فهرست ٢٥٠ خرده فروش برتر دنیا تا سال ٢٠٢٥ استراتژی اصلی شرکت است. افق کوروش ۱۰۵۴ فروشگاه تاکنون افتتاح کرده و تا پایان سال به عدد ۱۳۰۰می رسد ، همچنین تا سال ۹۸ این رقم به ۱۶۰۰فروشگاه خواهد رسید.

فخریان گفت: ماموریت شرکت ایجاد ارزش افزوده برای همه ذینفعان و ایفای نقش مهم و کلیدی در اقتصاد و کمک به اجرای برنامه های اقتصاد مقاومتی با تکیه بر تجربه و دانش سازمانی موجود و همچنین استفاده از شیوه های مدیریتی مؤثر و بهره گیری از روش ها و دانش روز بین المللی در پیش است.

به گفته وی، دستیابی به سهم بیش از ۳ درصدی از کل بازار خرده فروشی تا سال ۱۴۰۰در دستور کار است و سهم افق کوروش از بازار در سال ۹۷ برابر ۱.۵۲درصد و در سال ۹۸ به ۲.۱۹درصد خواهد رسید.

مدیر عامل شرکت با اشاره به شعار «همه برنده » در مورد استراتژی فروش شرکت گفت: زنجیره تامین شرکت، ارتباط با گروه صنعتی گلرنگ، دستیابی به تامین کنندگان مطرح کشور، سیستم لجستیک هوشمند و تعداد مشتریان انبوه، هم افزایی زیادی در جهت استراتژی « همه برنده »ایجاد کرده است.

وی ادامه داد: پنج گروه اصلی کالایی مشتمل بر بیش از ٢٧٠٠ قلم کالا، عقد قرارداد تامین با ٢٥٠ تامین کننده ، جذب اعتماد بخش دولتی در توزیع بسته های حمایت غذایی، اشراف بر صنعت تجهیزات فروشگاهی و عقد قرارداد با تامین کنندگان مطرح صنعت جزو اهداف اصلی افق کوروش است.

این مقام مسئول در افق کوروش تصریح کرد: بر اساس تحلیل های استراتژیک، طرح عملیاتی و توسعه شرکت در انتهای سال ۹۶ بر پایه فرانچایز قرار گرفت.تا پایان همان سال از مجموع۹۰۳ فروشگاه تعداد ٦٥فروشگاه از نوع فرانچایز بود. در ادامه روند رو به جلوی افتتاحیه فروشگاه های فرانچایز در سال ۹۷ نیز ادامه یافت.

برند بین المللی در راه است...

وی در مورد برنامه های آینده شرکت نیز در این معارفه توضیح داد و گفت: افتتاح ۴۰۰۰فروشگاه در سطح کشور تا سال ١٤٠٤، توسعه برندهای اختصاصی، توسعه زیرساخت های ارتباط با مشتری ،تمرکز بر افزایش سهم بازار و توسعه بهینه شعب، تمرکز بر ایجاد برند بین المللی برای شرکت با ورود به بازارهای جذاب کشورهای منطقه و ایجاد اتحاد استراتژیک در استراتژی و جزو برنامه های آتی شرکت است.

این مقام مسئول در مورد سود هر سهم و تقسیم سود شرکت هم گفت: پیش بینی فروش و سود آوری شرکت نشان می دهد که سود هر سهم سال آینده ۳۷۸۱ریال است.سیاست تقسیم سود شرکت هم حداقل ۹۰درصد سود خالص است.

عرضه «افق» ، شاید تا دو هفته دیگر ...

وی با بیان این که تلاش برای حمایت از سهم از اهداف سهامدران و بازارگردان شرکت است ، گفت: پس از عرضه از سهم حمایت می شود و بازار گردان برای سهم وجود دارد ، البته آنچه بازار تصمیم بگیرد اهمیت دارد. گرچه هنوز زمان عرضه اولیه سهم مشخص نیست ، ولی ممکن است تا دو هفته آینده این سهم نیز به بازار عرضه شود.

منبع خبر: سازمان خبری - تحلیلی بورس 24

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24