Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 228

بورس ٢۴ : شرکت سرمایه گذاری توسعه معادن و فلزات که به عنوان سهامدار عمده شرکت های گل گهر و چادر ملو به حساب می آید در نظر داشت تا بلوک ٧٠ درصدی «وامید» را خریداری نماید اما به نظر می رسد به دلایلی از این موضوع پشیمان شده است. از معاون اقتصادی «ومعادن» درباره سرانجام خرید بلوک مدیریت سرمایه گذاری امید پرسیده ایم...

وقتی خروج از بنگاهداری بانک ها به دست انداز می خورد / چه شد پس فروش سرمایه گذاری امید توسط بانک سپه؟

بورس24 : شرکت سرمایه گذاری توسعه معادن و فلزات که به عنوان سهامدار عمده شرکت های گل گهر و چادر ملو به حساب می آید در نظر داشت تا بلوک 70 درصدی «وامید» را خریداری نماید اما به نظر می رسد به دلایلی از این موضوع پشیمان شده است.

از معاون اقتصادی «ومعادن» درباره سرانجام خرید بلوک مدیریت سرمایه گذاری امید پرسیده ایم.

مرتضی علی اکبری معاون اقتصادی و مالی شرکت سرمایه گذاری توسعه معادن و فلزات در مورد خرید بلوک 70 درصدی سرمایه گذاری امید و آخرین وضعیت این شرکت به بورس24 توضیح داد: ما به دنبال خرید بلوک 70 درصدی سرمایه گذاری امید بودیم، بانک سپه در روزهایی که قیمت ها رو به افزایش بود قیمت بلوک را سه بار تغییر داد و با توجه به ارزش روز سهم، ارزش گذاری مجدد می کرد به گونه ای که در ارزش گذاری اولیه قیمت هر سهم این بلوک 500 تومان بود و پس از آن قیمت هز سهم به 700 رسید و سپس به 900 تومان افزایش یافت.

وی گفت: در حال حاضر هم که قیمت ها کاهش یافته ما هیچ گونه تغییری در قیمت این بلوک ندیدیم و قیمت اعلام شده قیمتی نیست که ما بتوانیم روی آن معامله کنیم. ما از مجموعه بانک سپه تقاضا کردیم که قیمت بلوک به ارزش روز باشد و هنوز پاسخی از طرف آن ها داده نشده که در این صورت علاقه ای به خرید بلوک در قیمت های اعلام شده از طرف بانک سپه نداریم.

علی اکبری گفت: قیمت بلوک 70 درصدی سرمایه گذاری امید مطابق میل ما نیست و امیدواریم این قیمت اصلاح شود ، در غیر این صورت ما در مزایده این بلوک شرکت نخواهیم کرد.

بررسی های بورس24 حاکی از آن است ، بانک سپه در حالی مدت هاست فروش سهام مدیریت سرمایه گذاری امید را به عنوان مهمترین بنگاه اقتصادی در اختیار معطل نگاه داشته که اخیرا هم مقام معظم رهبری و هم رئیس جمهور بر لزوم خروج از بنگاهداری بانک ها به طور جدی تاکید کرده اند.

منبع خبر: سازمان خبری - تحلیلی بورس 24

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24