Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 228

بورس ٢۴ : گزارشات سه ماهه سوم سال ٩٧شرکت ها در روزهای گذشته با سرعت بالا روی کدال قرار گرفت و شاهد گزارشاتی عمدتا مطلوب از سوی شرکت های بورسی هستیم. یکی از گروه هایی که گزارش های خوبی را روانه کدال کرد ، صنعت سنگ آهن بود ، گهر زمین هر چند که در گزارش آذر ماه خود نرخ ها را درج نکرده بود اما در مجموع عملکرد خوبی داشت و سال مالی را با جمع بندی گزارش های ماهانه در شرایط خوبی به پایان برد. غلامرضا صالح معاون مالی و بازرگانی شرکت گهر زمین درباره آخرین وضعیت این مجموعه با توجه به پایان سال مالی ٩٧ به بورس ٢۴ گفت: در مدت سال مالی اخیر قیت سنگ آهن بسیار خوب بود و شرایط فروش در بازار داخل هم مطلوب بود و توانستیم با قیمت های خوبی اقدام به فروش کنیم.

گهر زمین اسفند ماه به مجمع می رود

بورس24 : گزارشات سه ماهه سوم سال 97شرکت ها در روزهای گذشته با سرعت بالا روی کدال قرار گرفت و شاهد گزارشاتی عمدتا مطلوب از سوی شرکت های بورسی هستیم.

یکی از گروه هایی که گزارش های خوبی را روانه کدال کرد ، صنعت سنگ آهن بود ، گهر زمین هر چند که در گزارش آذر ماه خود نرخ ها را درج نکرده بود اما در مجموع عملکرد خوبی داشت و سال مالی را با جمع بندی گزارش های ماهانه در شرایط خوبی به پایان برد.

غلامرضا صالح معاون مالی و بازرگانی شرکت گهر زمین درباره آخرین وضعیت این مجموعه با توجه به پایان سال مالی 97 به بورس24 گفت: در مدت سال مالی اخیر قیت سنگ آهن بسیار خوب بود و شرایط فروش در بازار داخل هم مطلوب بود و توانستیم با قیمت های خوبی اقدام به فروش کنیم.

وی ادامه داد: بر اساس آمار منتشر شده در کدال سنگ آهن را اخیرا در حدود 130 هزار تومان به ازای هر تن به فروش رساندیم و در مجموع عملکرد خوبی داشتیم.

صالح ادامه داد: تولید و فروش ما با توجه به اطلاعاتی که در کدال افشا شده است در این سال مالی مطلوب بود و کنسانتره را با قیمت بسیار مناسب به فروش رساندیم، مشتریان عمده ما نیز فولاد خوزستان و فولاد مبارکه است، با توجه به نیاز بازار مشکلی برای فروش در بازار داخل نداشتیم و اکنون هم شرایط فروش مطلوب است، مجمع پایان دوره ما نیز در اوایل اسفند ماه برگزار خواهد شد.

صالح درباره صادرات هم گفت: با توجه به این که قیمت ها در بازار داخل جذاب است و تولیدات خود را در بازار داخل می فروشیم و صادرات را عمدتا برای وادارات تجهیرات انجام دادیم.

وی درپایان گفت: بودجه ای که پیش بینی کرده بودیم را با توجه به آماری که منتشر کردیم محقق کردیم و عملکرد امسال بسیار مطلوب بوده است، از طرفی در سال آتی واحد گندله سازی ما به بهره برداری خواهد رسید که منجر می شود عمکلرد ما در سال مالی جاری بهتر از سال مالی 97 شود.

منبع خبر: سازمان خبری - تحلیلی بورس 24

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24