Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 226
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 228
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 223

بورس ٢۴ : در خبرها آمد که عباس عباسی ابیانه به عنوان مدیرعامل شرکت آرتا ویل تایر منصوب شده است.عباسی در گفت و با خبرنگار بورس ٢۴ ضمن تائید تلویحی این خبر اعلام کرد که انتصاب وی به سمت مدیریت عامل شرکت آرتا ویل تایر هنوز رسمی نشده و ظرف ١۵ روز تا نهایتا یک ماه آینده قطعی خواهد شد. عباسی ابیانه که بیش از ٢٠ سال قبل بر مسند مدیریت عامل گروه صنعتی بارز نشسته بود تقریبا تا تیر ماه امسال همچنان در این سمت باقی مانده بود اما در ابتدای تابستان سال جاری پرویز اخوان جانشین عباسی ابیانه شد.

مدیرعامل بارز پس از ٢٠ سال به یک تایرساز دیگر کوچ کرد

بورس24 : در خبرها آمد که عباس عباسی ابیانه به عنوان مدیرعامل شرکت آرتا ویل تایر منصوب شده است.عباسی در گفت و با خبرنگار بورس24 ضمن تائید تلویحی این خبر اعلام کرد که انتصاب وی به سمت مدیریت عامل شرکت آرتا ویل تایر هنوز رسمی نشده و ظرف 15 روز تا نهایتا یک ماه آینده قطعی خواهد شد.

عباسی ابیانه که بیش از 20 سال قبل بر مسند مدیریت عامل گروه صنعتی بارز نشسته بود تقریبا تا تیر ماه امسال همچنان در این سمت باقی مانده بود اما در ابتدای تابستان سال جاری پرویز اخوان جانشین عباسی ابیانه شد.

مدیر عامل سابق گروه صنعتی بارز درباره علت خداحافظی از گروه بارز به خبرنگار بورس24 گفت: با توجه به اینکه گروه صنعتی بارز به نوعی شرکت دولتی به حساب آمد من در سال جاری مشمول قانون بازنشستگی شدم و پس از آن که سال ها به عنوان مدیر عامل این شرکت خدمت کردم، از این گروه کنار رفتم.

خاطرنشان می شود شرکت گروه صنعتی بارز نخستین کارخانه تایرسازی کشور است که در سال 1363 تاسیس شد. ظرفیت اولیه بارز تولید 25 هزار تن انواع تایر، تیوب و نوار و وسایط نقلیه سبک و سنگین و همچنین تایرهای کشاورزی در سال بود که در حال حاضر این شرکت با تولید بیش از 100 هزار حلقه انواع تایرهای کشاورزی نزدیک به 70 درصد از سهم بازار تایر کشاورزی ایران را در اختیار دارد.

همچنین گروه صنعتی بارز در طی سال های فعالیت خود اقدام یه احداث دو کارخانه تولید تایرهای رادیال سواری به ظرفیت 5 میلیون حلقه در سال انواع تایرهای سواری رادیال کرد و هم اکنون سهم قابل ملاحظه ای در تامین نیاز تولیدکنندگان خودروی سواری از جمله ایران خودرو و سایپا دارد.

سهام گروه صنعتی بارز با نماد پکرمان در بازار سرمایه معامله می شود. این سهم پس از آن که در هفته ابتدایی مهر ماه سال جاری توانست خود را تا محدوده قیمتی 500 تومان بالا بکشد وارد فاز اصلاحی شد و از آن زمان تاکنون در محدوده کف و سقف قیمتی 330 تومان تا 390 تومان در حال حرکت است.

گفتنی است ، پرویز اخوان که در سوابق مدیریتی خود قائم مقام مدیر عامل گروه صنعتی بارز، قائم مقام مدیر عامل پتروشیمی فارابی، عضو هیات مدیره گروه ایران خودرو، نماینده سازمان گسترش، عضو هیات مدیره شرکت تولید الیاف پیشرفته کربن، عضو هیات مدیره گروه صنعتی ملی، مشاور مدیر عامل شرکت سایپا دیزل، عضو شورای مرکز رشد پژوهشگاه پلیمر و پتروشیمی ایران را دارد در نیمه ابتدایی سال جاری به سمت مدیر عاملی شرکت گروه صنعتی بارز درآمد و جانشین عباسی ابیانه شد.

حالا عباسی ابیانه با کوله باری پر از تجربه در آستانه انتصاب قطعی و رسمی بر منصب مدیریت عامل شرکت آرتاویل تایر قرار دارد. آرتاویل تایر به عنوان بزرگ ترین کارخانه لاستیک سازی شمال غرب کشور شناخته شده و از سال 1376 فعالیت تولیدی خود را آغاز کرده است. مدیر عامل فعلی آرتاویل تایر علی انصاری است.

ظرفیت اولیه شرکت 25،000 تن در سال بود که با گذشت مدت زمان کمی به 35،000 تن ارتقاء یافت. آرتاویل تایر محصولات خود را با نام تجاری گلدستون به بازار معرفی کرده است. ظرفیت فعلی شرکت 30 هزار تن در سال تولید انواع تایرهای وسایط نقلیه سبک و سنگین شامل تایرهای سواری، وانتی، باری، اتوبوسی و کشاورزی است و نزدیک به 13 درصد از نیاز کشور را تامین می کند.

منبع خبر: سازمان خبری - تحلیلی بورس 24

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24