Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 228

نماد برخی شرکت ها به دلیل برگزاری مجمع عمومی عادی سالیانه و یا فوق العاده متوقف شده است که در صورت ارائه اطلاعات برگزاری مجمع مطابق روال مشخص بازگشایی می شوند.

آخرین وضعیت نمادهای متوقف بورسی اعلام شد/ «وپاسار»، «غشهد» و «کبافق» کی بازگشایی می شوند؟

بورس24 : روز چهار شنبه ۲۱ نماد بورسی متوقف بودند که نیمی از این نمادها به دلیل برگزاری مجمع عمومی شان متوقف هستند و تعدادی هم برای افشای اطلاعات و ارائه اطلاعات به سازمان بورس بازگشایی نشده اند.

البته در روز جاری برخی نمادها از جمله «ونفت»، « دفرا» و «سفارس» به لیست نمادهای قابل معامله پیوستند.

وحید روشن قلب، رییس نظارت بر ناشران بورسی سازمان بورس و اوراق بهادار تهران در خصوص وضعیت نمادهای متوقف برخی شرکت های بورسی به خبرنگار بورس24 گفت: نماد برخی شرکت ها به دلیل برگزاری مجمع عمومی عادی سالیانه و یا فوق العاده متوقف شده است که در صورت ارائه اطلاعات برگزاری مجمع مطابق روال مشخص بازگشایی می شوند.

وی در خصوص توقف نماد «غشهد» گفت: شرکت شهد ایران در مزایده ای قسمتی از زمین های شرکت را به فروش رسانده است که با توجه به عدم ارائه قرارداد فروش قطعی زمین فوق، امکان بازگشایی نماد فراهم نشده است.

روشن قلب همچنین با اشاره به توقف نماد بانک پاسارگاد افزود: اخیرا مجامع سال های 95 و 96 شرکت برگزار شده که پس از ارائه اطلاعات درخواستی از شرکت درخصوص نکات درج شده در گزارش حسابرس مستقل، در خصوص بازگشایی نماد شرکت تصمیم گیری خواهد شد.

این مقام مسئول در سازمان بورس در خصوص وضعیت شرکت بورس تهران نیز گفت: نماد شرکت بورس پس از قطعیت موضوع تغییرات احتمالی در خصوص ترکیب سهامداران شرکت بازگشایی می گردد.

وی با اشاره به توقف نمادهای معاملاتی نساجی بروجرد و معادن بافق گفت: نماد نساجی بروجرد به علت عدم ارائه صورت های مالی 6 ماهه حسابرسی شده توسط شرکت در مهلت ارائه شده توسط بورس تهران تعلیق گردیده است.

روشن قلب افزود: نماد «کبافق» نیز پس از ارائه اطلاعات کامل در خصوص وضعیت شرکت و با توجه به ابهامات با اهمیت موجود از جمله وضعیت 4000 تن شمش آلومینیوم منتقل شده به شرکت قابل بازگشایی خواهد بود.

گفته می شود، بانک انصار تنها شرکت بورسی است که از سال ۹۵ تا کنون متوقف شده است و ظاهرا دلیل این توقف بحث ادغام است، که هنوز بلاتکلیف مانده ...

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24