Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 226
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 228
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 223

زنگنه: در لایحه بودجه سال آینده قیمت حامل‌ های انرژی تغییری نکرد وزیر نفت با بیان اینکه قیمت فروش هر بشکه نفت در لایحه بودجه سال آینده ۵۴ دلار پیش‌ بینی شده که متعادل است، تاکید کرد...

نرخ بنزین گران می شود، نمی شود؟!

بورس24 :وزیر نفت با بیان اینکه قیمت فروش هر بشکه نفت در لایحه بودجه سال آینده ۵۴ دلار پیش‌بینی شده که متعادل است، تاکید کرد: قیمت حامل‌های انرژی سال آینده تغییر نمی‌کنند.

بیژن زنگنه، با اشاره به وضعیت نفت در لایحه بودجه ۹۸ گفت: دولت به دنبال کاهش وابستگی به درآمدهای نفتی در بودجه است. به همین دلیل درآمد مالیاتی در سال آینده افزایش پیدا کرده است.

وی افزود: اگرچه در میان کشورهای عضو اوپک بودجه ایران کمترین وابستگی را به نفت داشته و در مقایسه با کشورهای همسایه وضعیت خوبی دارد اما سیاست کلان کشور کاهش وابستگی بودجه به درآمدهای نفتی است.

وزیر نفت با تاکید بر اینکه شرایط فعلی فرصتی است که ما از آن به درستی استفاده خواهیم کرد، اظهار داشت: در بخش هزینه‌ های بودجه باید تحولاتی ایجاد شود و بر اساس صحبت های رییس جمهور باید با اصلاح ساختار به دنبال کاهش هزینه‌‌ ها باشیم.

زنگنه ادامه داد: باید با همت و اراده قوی کشور را از شرایط خطیر کنونی خارج کنیم تا دشمنان به اهداف شوم خود نرسند.

وی در پاسخ به این سوال که با اصلاحات انجام گرفته در لایحه بودجه وابستگی به نفت کاهش پیدا کرد، تصریح داد: این بخش تغییر چندانی نداشت اما هزینه‌ ها تا حدودی کاهش پیدا کرد.

وزیر نفت با بیان اینکه قیمت فروش هر بشکه نفت در لایحه بودجه سال آینده ۵۴ دلار پیش‌‌بینی شده است، خاطرنشان کرد: در برخی موارد قیمت برآورد شده در بودجه سالانه تغییر می‌‌کند به طور مثال در سال جاری هر بشکه نفت بیش از ۷۰ دلار به فروش می‌‌ رسد در حالی که در بودجه ۵۵ دلار پیش‌‌ بینی شده بود اما ۵۴ دلار برآورد شده برای سال آینده متعادل است.

زنگنه اضافه کرد: در لایحه بودجه سال آینده قیمت حامل‌ های انرژی تغییری نکرده است.

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24