Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 228

حسین شهریاری مدیرعامل سابق پتروشیمی پردیس جانشین مرتضی عزیزی در سمت مدیرعاملی گروه گسترش نفت و گاز پارسیان شد.

مدیرعامل «پارسان» تغییر کرد

بورس24 : ساعت 14:30 امروز حسین شهریاری رسما به عنوان جانشین مرتضی عزیزی در سمت مدیرعاملی گروه گسترش نفت و گاز پارسیان معرفی می شود. مراسم تودیع و معارفه مدیرعامل پیشین و جدید این شرکت که از شرکت های مورد توجه بورس تهران است، امروز برگزار خواهد شد تا پس از حدود یک دهه، مدیرعامل این شرکت 4 هزار میلیارد تومانی تغییر کند.

مرتضی عزیزی که از مدیران خوش نام بازار سرمایه است، از این به بعد به عنوان رئیس هیات مدیره «پارسان» فعالیت خواهد کرد.مرتضی عزیزی مدیرعامل پیشین و همچنین رئیس هیات مدیره جدید این مجموعه به عنوان اولین مدیر نفت و گاز پارسیان نقش مهمی در توسعه و رشد فعالیت های شرکت ایفا کرده است.

عزیزی با مدرک کارشناسی مهندسی صنایع از دانشگاه علم و صنعت، رییس هیات مدیره بورس انرژی و عضو انجمن صنفی پتروشیمی بوده و از سوابق اجرایی او می توان به مشاور عالی و عضو کمیته عالی اعتبارات بانک سامان، عضو هیات مدیره بیمه اقتصاد نوین، مدیرعامل سرمایه‌گذاری پتروشیمی، موسس و مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری توسعه ملی، عضو هیات مدیره شرکت سرمایه‌گذاری صندوق نفت، موسس و مدیرعامل شرکت نفت سپاهان، عضو هیئت مدیره بانک کارآفرین، مدیرعامل و عضو هیئت مدیره کربن ایران اشاره کرد.

گروه گسترش نفت و گاز پارسیان شرکت هلدینگ سرمایه‌گذاری ایرانی است، که در زمینه سرمایه‌گذاری در صنایع پایین دستی نفت و گاز، در حوزه‌های پالایش و پتروشیمی فعالیت می کند. شرکت گسترش نفت و گاز پارسیان در سال ۸۶ تأسیس شد و در سال مالی ٩۴ با درآمدی بالغ بر ١٨ هزار میلیارد تومان، به عنوان نهمین شرکت برتر ایران بر پایه میزان درآمد سالیانه شناخته شد. این شرکت هم‌اکنون به عنوان یکی از بزرگترین هلدینگ‌های سرمایه‌گذاری در صنایع پتروشیمی ایران به شمار می‌آید. گروه گسترش نفت و گاز پارسیان مالکیت سهام شرکت‌های حفاری شمال، پتروشیمی پردیس، پتروشیمی زاگرس، شرکت پالایش نفت تبریز، شرکت پالایش نفت شیراز، شرکت پالایش نفت بندرعباس، شرکت پالایش نفت تهران، پتروشیمی جم، پتروشیمی خراسان، پتروشیمی مارون، پتروشیمی شیراز را در اختیار دارد.

همچنین، پتروشیمی پردیس یکی از زیرمجموعه های نفت و گاز پارسیان بوده و شهریاری مسئولیت هایی چون مدیرعامل پتروشیمی فجر، مدیریت برنامه ریزی شرکت ملی صنایع پتروشیمی و مدیر عامل شرکت پتروشیمی دماوند را در رزومه کاری خود دارد.

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24