Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 226
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 228
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 223

نژاد بهرام با بیان اینکه عدم همکاری و عدم شفافیت دو مشکل در زمان تحقیق و تفحص از موسسه همشهری بود گفت: چرا مسئولان شهرداری اظهار نظری در مورد همشهری نکردند و برای من جای تأسف است که مسئولان فعلی صحبت و یا دفاعی نمی‌کنند.

رأی مثبت شورای شهر به تحقیق و تفحص از همشهری

بورس24 : اعضای شورای شهر تهران پس از استماع گزارش تحقیق و تفحص از موسسه همشهری نظرات خود را بیان کردند.

اعضای شورای شهر تهران پس از قرائت گزارش تحقیق و تفحص از موسسه همشهری به بیان نکته نظر ات خود پرداختند و محمود میرلوحی با بیان اینکه ما در جلسات متعدد شنیده بودیم که ساختمان‌های همشهری و یا حتی میز و صندلی آن را در زمان انتخابات به دیگران داده بودند، گفت: چرا در این گزارش اشاره‌ای به فعالیت‌های همشهری در زمان انتخابات نشد؟

در ادامه الهام فخاری نیز با بیان این که این اولین تحقیق و تفحص در شوراهای شهر کشور است، تصریح کرد: این گزارش مفصل است که چکیده‌ای از آن در صحن شورا قرائت شد و لازم است که پیگیری‌های بعدی نیز انجام شود و خارج از نوبت مورد پیگیری قضایی قرار گیرد.

در ادامه نژاد بهرام نیز با بیان این که کمبود کاغذ در موسسه همشهری تبدیل به یک بحران شده است گفت: موسسه همشهری که قبلا سودده بوده حالا تبدیل به یک موسسه زیان ده شده و باید این مساله بررسی شود و کارکنان نگرانی‌ها و دغدغه‌های جدی دارند که باید به آنها پاسخ داده شود.

وی با بیان اینکه عدم همکاری و عدم شفافیت دو مشکل در زمان تحقیق و تفحص از موسسه همشهری بود گفت: چرا مسئولان شهرداری اظهار نظری در مورد همشهری نکردند وبرای من جای تأسف است که مسئولان فعلی صحبت و یا دفاعی نمی‌کنند.

به گزارش ایسنا؛ در این حین محسن هاشمی گفت: این ها می‌ترسند که از مدیران قبلی حرف بزنند.

رییس شورای شهر تهران در ادامه با بیان اینکه گزارش تحقیق و تفحص از موسسه همشهری تا امروز محرمانه بوده و از امروز مهر محرمانه آن برداشته می‌شود و مورد انتشار همگانی قرار می‌گیرد، گفت: باید کلیات این تحقیق و تفحص به رأی گذاشته شود تا بتوانیم در مورد اقدامات بعدی آن که یا تذکر به شهردار و یا پیگیری قضایی است، اقدام کنیم.

در ادامه کلیات متن تحقیق و تفحص از موسسه همشهری مورد رأی گیری قرارگرفت و همه اعضای شورا بدون هیچ رأی مخالفی به کلیات تحقیق و تفحص رأی مثبت دادند.

منبع: ایسنا

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24