Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 228

معاون عملیات بانکی بانک ایران زمین، در مراسم تجلیل و تقدیر از همکاران بازنشسته در مدیریت بازرسی حضور و با تاکید بر ثمرات مثبت حضور و انتقال تجربه این افراد به نیروهای جوان اظهار داشت...

معاون عملیات بانکی بانک ایران زمین: استفاده از تجربه بازنشستگان بهترین فرصت برای توسعه بانک بود

بورس24 : معاون عملیات بانکی بانک ایران زمین، در مراسم تجلیل و تقدیر از همکاران بازنشسته در مدیریت بازرسی حضور و با تاکید بر ثمرات مثبت حضور و انتقال تجربه این افراد به نیروهای جوان اظهار داشت: بخش بزرگی از موفقیت‌ های کسب شده در بانک را باید مرهون زحمات و تلاش‌ های بی دریغ بازنشستگان دانست. 

هادی قدیمی معاون عملیات بانکی، با اشاره به این نکته که بازنشستگان شبکه بانکی میراث ارزشمندی هستند که ما پیشرفت خود را مرهون تلاش‌های آنها می‌ دانیم، گفت: در این سال‌ ها با تلاش این عزیزان توانسته ایم، نسل جوان را آماده پذیرش مسئولیت‌ های خطیر و بزرگ کنیم. امروز نیروهای جوان ما به لطف این عزیزان ضمن آمادگی برای قبول مسئولیت‌ ها، به افرادی با تجربه و قابل اعتماد برای سیستم تبدیل شده‌ اند.

وی افزود: خانواده بزرگ بانک ایران زمین از بازنشستگان عزیز انتظار دارد، این بانک را همواره به عنوان خانه خود بدانند و هیچ گاه ما را از رهنمودهای خود محروم نسازند.

قدیمی در بخشی از سخنان خود از بخش منابع انسانی خواست شرایط را طوری فراهم کند که انتقال تجربیات بازنشستگان به عنوان گنجینه های نیروی انسانی در راستای ایجاد فرصتی مضاعف برای ارتقای بهره وری نیروهای جوانان ایجاد شود.

در این مراسم که با حضور معاون عملیات بانکی، مدیر امور بازرسی و جمعی از همکاران و پیشکسوتان برگزار شد، ضمن قدردانی از زحمات این عزیزان در سال‌ های گذشته با تعدادی از آنها خداحافظی شد.

گفتنی است، در پایان در جمعی صمیمی و تاثیر گذار با اهدای گل و هدیه از تلاش‌ های همکاران بازنشسته تقدیر و تشکر شد.

منبع: روابط عمومی بانک ایران زمین   

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24