Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 228

بهزاد بلوریان ، مدیر مالی شرکت گروه ماهتاب گستر کهنوج در خصوص اخبار موجود مبنی بر برنامه تهاتر مطالبات شرکت برق کهنوج از دولت با بدهی بانکی شرکت به وزارت صنعت ، معدن و تجارت به خبرنگار بورس ٢۴ گفت: برای دریافت مطالبات به صورت تهاتر برنامه ریزی شده است ولی هنوز میزان دقیق بدهی‌های دولت مشخص نیست و تهاتر در مرحله بررسی بدهی های بانکی و نحوه انجام عملیات است...

این نیروگاه هم در آستانه دریافت مطالبات خود قرار دارد

بورس24 : مطالبات و بدهی های «کهنوج» در مرحله پرداخت و تهاتر است. این شرکت نیز در صف دریافت مطالبات خود از دولت قرار گرفت. گرچه هنوز میزان دقیقی از مطالبات شرکت در دست نیز اما، در صورت وصول می تواند تاثیر خوبی روی وضعیت شرکت داشته باشد.

بهزاد بلوریان ، مدیر مالی شرکت گروه ماهتاب گستر کهنوج در خصوص اخبار موجود مبنی بر برنامه تهاتر مطالبات شرکت برق کهنوج از دولت با بدهی بانکی شرکت به وزارت صنعت ، معدن و تجارت به خبرنگار بورس24 گفت: برای دریافت مطالبات به صورت تهاتر برنامه ریزی شده است ولی هنوز میزان دقیق بدهی‌های دولت مشخص نیست و تهاتر در مرحله بررسی بدهی های بانکی و نحوه انجام عملیات است.

وی گفت: برخی نیروگاه ها و همچنین نیروگاه کهنوج وصول بخشی از مطالبات را نیز در دستور کار دارند که بخشی به صورت انتشار اوراق 30میلیارد تومانی انجام شده و بخشی هم با تهاتر در حال انجام است، همچنین میزانی از مطالبات در حال وصول خواهد بود که البته هنوز توسط دولت (وزارت نیرو و توانیر) در حال بررسی است.

وی در پاسخ به این سوال که آیا افزایش نرخ اخیر تنها شامل نیروگاه 75 مگاواتی شرکت شده یا بر کل انرژی تولیدی شرکت تاثیر دارد؟ گفت: افزایش نرخ فقط شامل نیروگاه 75مگاواتی است و سایر نیروگاه ها را در بر نمی‌گیرد.

به گفته وی، افزایش نرخ برق برای نیروگاه 75 مگاواتی شرکت در دوره های کم باری و میان باری و اوج بار و سایر ایام ، مطابق صورتجلسه 310 هیات تنظیم بازار برق ایران است.

بلوریان گفت:شرکت یک طرح توسعه نیروگاه 460مگاواتی در دست اجرا داشته که با بازنگری هایی که انجام شده میزان آن تغییر کرده و به 700مگاوات رسیده است.

وی گفت: البته این پروژه هنور در مرحله طرح توجیهی و برنامه ریزی بوده و به مرحله اجرا در نیامده است.

منبع خبر: سازمان خبری - تحلیلی بورس 24

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24