Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 228

ایمیدرو سازمانی است، که از طرف دولت اداره راهبردی صنایع معدنی کشور را بر عهده دارد و...

اخبار معارفه خداداد غریب پور به عنوان رئیس جدید هیات عامل ایمیدرو را اینجا بخوانید

بورس24 : معارفه خداداد غریب پور به عنوان رئیس جدید هیات عامل ایمیدرو امروز برگزار شد.ایمیدرو سازمانی است که از طرف دولت اداره راهبردی صنایع معدنی کشور را بر عهده دارد.

داریوش اسماعیلی رییس سازمان نظام مهندسی معدن در مراسم معارفه رئیس جدید ایمیدرو گفت:بیش از ١٧٠٠ هزار میلیارد تومان نقدینگی در کشور وجود دارد، بخش معدن می تواند سهم قابل توجهی از نقدینگی را جذب نماید. وبر اساس نقشه راه معدن ایمیدرو از تصدی گری در بخش معدن دست بردارد و به فعالیت اصلی خود در راستای توسعه کمک کند. لطفا از نیروهای متخصص در مجموعه بهره ببرید. 

غریب پور رییس هیات عامل ایمیدرو نیز گفت:در بورس مارکت ما ٦٢٧ هزار میلیارد تومان ارزش دارد و ٥٠ درصد از این بازار به فلزات اساسی و کانه های فلزی و شیمیایی اختصاص دارد، به عبارتی ٢٥ درصد از بورس ما در اختیار فلزات اساسی و کانه های فلزی است.

او گفت: حاشیه سود این صنعت ٢٣ درصد است. اگر قرار است، ایمیدرو پیشران باشد و زیر ساخت های لازم را ایجاد کند، باید بر اساس برنامه ها پیش برویم. ایمیدرو متولی رهبری در بخش معدن است و باید در راستای افزایش ثروت و توسعه اقدام کند.

وی ادامه داد: باید زمینه سرمایه گذاری برای بخش خصوصی را فراهم کنیم و زمینه صادرات را تسهیل کنیم و از ابلاغ قوانین و دستور العمل های شتاب زده جلوگیری کنیم.

چراغ سبز وزیر صمت به توسعه و سرمایه گذاری در بخش معدن

رحمانی در معارفه رئیس جدید ایمیدرو نیز گفت: یکی از دلایل انتخاب غریب پور در این سمت سابقه ایشان در حوزه سرمایه گذاری است و باید سرمایه گذاری در بخش معدن توسعه یابد.

وی ادامه داد: در حال حاضر سهم معدن در اقتصاد ملی در حدود ١.٢ درصد است و باید این سهم افزایش یابد.400 منطقه امید بخش جدید برای اکتشاف و توسعه شناسایی شده است که حداقل دو سه منطقه پتانسیل ایجاد معادن مگاسایز را دارد وروند زمان بندی پروژه سنگان را در جریان بودم و معاون اول رییس جمهور در زمان افتتاح طرح اعلام کرد که این خاطره ساز شد.

به گفته او پروژه ها نباید طولانی شود و پروزه سنگان که آقای غریب پور در اجرای آن نظارت داشتند با سرعت خوبی پیش رفت. 

وی تاکید کرد: در حوزه معدن باید فناوری جدید ورود کند. در حوزه اکتشاف هم قطعا برنامه داریم، اکتشافات عمیق در دستور کار است.

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24