Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 228

با انتخاب فرهاد دژپسند به عنوان وزیر اقتصاد، گمانه زنی در مورد تغییرات در راس نظام بانکی، رنگ و بوی جدی گرفته و هرچه که زمان بیشتری می‌ گذرد، روند حرکتی ماشین اقتصاد کشور، انتظار از نظام بانکی و اعمال بعضی اصلاحات، شتاب بیشتری به این ماجرا داده‌ است. بررسی های خبرنگار بورس ٢۴، حاکی از آن است، در بانک‌ های دولتی و شبه دولتی، احتمالا تحولات گسترده خواهد بود. فرشاد حیدری با تجربه معاونت بانک مرکزی و ریاست بانک ملی اکنون یکی از گزینه‌ های بالقوه برای مدیر عاملی بانک سپه به شمار می‌ رود و گفته می‌ شود که به نتیجه رساندن برنامه‌ های ویژه‌ ای که بانک سپه باید در سال آینده به ردیف اجرا برساند، از دلایل مهم این حکم خواهد بود. امیر باقری (معاون تغییر کرده امور بانکی و بیمه‌ ای وزارت اقتصاد) هم برای مدیر عاملی یک بانک بورسی و سپه نامش مطرح است. در مورد بانک سپه البته چغازردی با توجه به عملکرد قابل قبولش احتمال ابقا دارد و اگر بنا به جا بجایی‌ اش باشد، هم گویا با ماموریتی ویژه به بانک ملت برود. در بانک کشاورزی گزینه اول کرسی مدیر عاملی علی دیوان‌ دری است و...

تحولات گسترده مدیریتی در بانک‌ های دولتی و شبه دولتی در پیش است؟

بورس24 : با انتخاب فرهاد دژپسند به عنوان وزیر اقتصاد، گمانه زنی در مورد تغییرات در راس نظام بانکی، رنگ و بوی جدی گرفته و هرچه که زمان بیشتری می‌ گذرد، روند حرکتی ماشین اقتصاد کشور، انتظار از نظام بانکی و اعمال بعضی اصلاحات، شتاب بیشتری به این ماجرا داده‌ است.  

بررسی های خبرنگار بورس24 ، حاکی از آن است، در بانک‌ های دولتی و شبه دولتی، احتمالا تحولات گسترده خواهد بود. فرشاد حیدری با تجربه معاونت بانک مرکزی و ریاست بانک ملی اکنون یکی از گزینه‌ های بالقوه برای مدیر عاملی بانک سپه به شمار می‌ رود و گفته می‌ شود که به نتیجه رساندن برنامه‌ های ویژه‌ ای که بانک سپه باید در سال آینده به ردیف اجرا برساند، از دلایل مهم این حکم خواهد بود. 

امیر باقری (معاون تغییر کرده امور بانکی و بیمه‌ ای وزارت اقتصاد) هم برای مدیر عاملی یک بانک بورسی و سپه نامش مطرح است. در مورد بانک سپه البته چغازردی با توجه به عملکرد قابل قبولش احتمال ابقا دارد و اگر بنا به جا بجایی‌ اش باشد، هم گویا با ماموریتی ویژه به بانک ملت برود. 

در بانک کشاورزی گزینه اول کرسی مدیر عاملی علی دیوان‌ دری است و گویا توافقات خوبی هم در این میان حاصل شده‌ است، اما اگر نتیجه‌ ای به دست نیاید، احتمال رسیدن درخشنده (سرپرست بانک شهر) به این سمت هم هست.

البته در مورد دیوان‌ دری صحبت از صدور حکم مدیر عاملی برای بانک صادرات هم مطرح بود که گویا منتفی شده‌ است.

ارسلان فتحی‌ پور که سابقه ریاست کمیسیون اقتصادی را داشته و اکنون هم عضویت در هیات مدیره یک بانک مشمول اصل 44 را دارد، آماده مدیر عاملی است و شاید اگر شایعات در مورد صدور حکم مدیریت یک بانک دیگر (یک بانک بزرگ بورسی) برای صیدی صحت داشته باشد، فتحی‌ پور به ریاست بانک صادرات هم برسد. 

این روزها وزیر اقتصاد در جلسات متعددی به‌ عنوان سخنران و مدعو حضور دارد و شنیده‌ ها حکایت از آن دارد که رایزنی با برخی افراد برای صدور این احکام مهم، بخش مهمی از وقت وزیری که به گفته معاون اول بسیار هم پرانرژی است، را به خود اختصاص داده است.  

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24