Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 226
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 228
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 223

جعفر ربیعی مدیر عامل هلدینگ پتروشیمی خلیج فارس در خصوص استراتژی این شرکت در بازار طی روزهای اخیر و با توجه به نوسانات بازار به خبرنگار بورس ٢۴ گفت: استراتژی کلی ما حمایت از سهام است و به طور کلی از سهام مجموعه شامل فارس ، پارس ، فجر، مبین و پترول در روزهای مختلف بازار پشتیبانی می کنیم.

عرضه اولیه پتروشیمی نوری کمی با تاخیر انجام می شود

بورس24 : هفته گذشته و در آخرین روز معاملاتی ، شاخص با افت 882واحدی مواجه شد. با وجود این که بازار و بسیاری از سهم های بزرگ با افت همراه بودند ، سهم هلدینگ خلیج فارس در این بازار مثبت بود و حمایت خوبی هم از زیر مجموعه ها داشت. به طوری که حتی تاثیر 100واحدی مثبت نیز در شاخص بورس داشته است. این شرکت با توجه به حمایت خود از سهام زیر مجموعه ، برنامه عرضه پتروشیمی نوری را در دستور کار خود دارد که البته به منظور ایجاد شفافیت بهتر صورت های مالی و میزان درآمد و سودآوری آن ، این عرضه اولیه با تاخیر انجام می شود.

جعفر ربیعی مدیر عامل هلدینگ پتروشیمی خلیج فارس در خصوص استراتژی این شرکت در بازار طی روزهای اخیر و با توجه به نوسانات بازار به خبرنگار بورس24 گفت: استراتژی کلی ما حمایت از سهام است و به طور کلی از سهام مجموعه شامل فارس ، پارس ، فجر، مبین و پترول در روزهای مختلف بازار پشتیبانی می کنیم.

وی ادامه داد: این حمایت مصنوعی و غیر واقعی نیست و در شرایط لازم از سهام حمایت می کنیم ، به خصوص زمانی که به نظر می رسد، قیمت سهام بسیار مناسب است.

ربیعی با اشاره به دلایل افت قیمت سهام پتروشیمی گفت: قیمت سهام پتروشیمی ها و گروه هلدینگ ها بسیار مناسب است و در این شرایط باید عملکرد بهتری داشته باشند. به هر حال اگر سهام به دلایل غیر فنی سقوط کرده باشد و یا تحت تاثیر بازار های جهانی و شرایط اقتصادی و سیاسی با افت قیمت همراه شود ، مورد توجه سهامدار عمده است.

«نوری» عرضه می شود ، کمی با تاخیر ...

از این مقام مسئول در هلدینگ پتروشیمی خلیج فارس در مورد عرضه اولیه پتروشیی نوری پرسیدیم که گفت: شفافیت سهامی که برای نخستین بار وارد بازار می شوند، بسیار مهم است. در مورد «نوری» اختلاف حسابی با یکی از سهامداران داشته ایم که قرار بود این اختلاف حساب رفع و توسط حسابرس تایید شود.

منبع خبر: سازمان خبری - تحلیلی بورس 24

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24