Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 228

بابک زنجانی در زمان مناسب اعدام می شود معاون فرهنگی قوه قضائیه، با اشاره به آخرین اقدامات در پرونده بابک زنجانی گفت: این فرد در زمان مناسب اعدام خواهد شد و مردم عجله نکنند...

معاون قوه قضائیه: مردم عجله نکنند

بورس24 : حجت‌ الاسلام‌ هادی صادقی معاون فرهنگی قوه قضائیه با اشاره به آخرین اقدامات در پرونده بابک زنجانی گفت: این فرد در زمان مناسب اعدام خواهد شد و مردم عجله نکنند. در اغلب پرونده‌ های فساد بزرگ که اموالی اختلاس و سوءاستفاده شده است، غالباً بازگشت پیدا می‌ کند و آن دسته از مبالغ که بازگشت داده نشده پیگیری می‌ شود. 

معاون فرهنگی قوه قضائیه با اشاره به آخرین اقدامات در پرونده بابک زنجانی گفت: این فرد در زمان مناسب اعدام خواهد شد و مردم عجله نکنند.

وی ادامه داد: در پرونده‌ های مفاسد اقتصادی اخبار منفی منتشر می‌ شود اما اخبار اصلاحی آن‌ ها منتشر نمی‌ شود و این اشکال رسانه‌ ای است.

معاون فرهنگی قوه قضاییه در پاسخ به سؤال خبرنگار فارس در خصوص آخرین وضعیت پرونده‌ هایی همچون بابک زنجانی گفت: باید تمام مبالغ خارج‌ شده از بیت‌ المال به بیت‌المال بازگردد و این عدد چند هزار میلیارد تومان است، که باید بازگشت داده شود.

وی از شناسایی اموال داخل کشور و مصادره آن خبر داد و تصریح کرد: این اموال شناسایی‌ شده به رقم اصلی خود نرسیده و بخشی از اموال در خارج از کشور است که اکنون به آنها دسترسی نداریم و باید بر اساس اظهارات خود فرد یا دوستانشان این شناسایی انجام شود.

صادقی با تأکید بر اعدام این فرد در زمان مناسب گفت: نباید سرنخ‌ ها کور شود و مردم نیز در این پرونده عجله نکنند و امیدواریم سرنخ‌ هایی برای بازگشت سایر اموال پیدا کنیم.

منبع: فارس 

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24