Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 226
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 228
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 223

مدیرعامل شرکت صنعتی دریایی ایران با اشاره به ساخت ۱۰ سکوی فازهای پارس جنوبی در این شرکت گفت: سه سکوی آن بارگیری و نصب شد و ۷ سکوی دیگر تا پایان امسال از صدرای بوشهر بارگیری و در میدان گازی پارس جنوبی در خلیج فارس نصب می‌شود...

سکوهای صدرا در راه پارس جنوبی است

بورس24 : مدیرعامل شرکت صنعتی دریایی ایران با اشاره به ساخت ۱۰ سکوی فازهای پارس جنوبی در این شرکت گفت: سه سکوی آن بارگیری و نصب شد و ۷ سکوی دیگر تا پایان امسال از صدرای بوشهر بارگیری و در میدان گازی پارس جنوبی در خلیج فارس نصب می‌شود.

محمدرحیم دهقانی ظهر امروز در مراسم افتتاح طرح‌های بازسازی زیرساخت کارخانه کشتی سازی صدرای بوشهر با بیان این که دشمنان از اوائل انقلاب اسلامی انواع ترفندها برای تسلیم کردن انقلاب اسلامی در برابر خواسته‌های آنان اجرا کردند اظهار داشت: در جنگ تحمیلی 8 ساله 35 کشور به صورت مستقیم و 130 کشور به صورت‌های گوناگون رژیم بعث عراق را حمایت کردند ولی نتیجه آن اقتدار و عزت ایران اسلامی بود.

وی، با اشاره به توان‌بازدارندگی ایران اسلامی در برابر ترفندهای دشمنان افزود: اقتدار و توان بازدارندگی ایران اکنون به گونه‌ای است که هیچ کشوری جرات نمی‌کند و در تصورش نمی‌گنجد به جمهوری اسلامی ایران حمله نظامی کند.

مدیرعامل شرکت صنعتی دریایی ایران با بیان اینکه ایران در ساخت سلاح‌های نظامی از جمله موشک حرف اول می‌زند خاطر نشان کرد: توان تولید سلاح‌های نظامی در ایران به جایی رسیده که تمام نیازهای نظامی از تیر سلاح کلاش تا موشک با برد 3500 کیلومتر و انواع سلاح‌ها در داخل کشور ساخته می‌شود و هیچ وابستگی از بعد نظامی به دیگر کشورها نداریم.

دهقانی با اشاره به اقتدار ایران اسلامی در دریا افزود: اقتدار ایران و عمق نفوذ و راهبردی آن در آبهای بین‌المللی، از شرق دریای مدیترانه تا خلیج عدن و دریای سرخ در بر می‌گیرد و این نشان از توانمندی نظامی ایران در ابعاد گوناگون است.

وی، با بیان اینکه دشمنان برای از پای در آوردن اقتدار ایران، تحریم‌های ظالمانه اقتصادی اعمال کرده‌اند تصریح کرد: در جنگ اقتصادی علیه ایران، دشمنان تمام امکانات سیاسی، رسانه‌ای، اقتصادی و دیگر موارد بکار گرفته‌اند تا ما را به شکست برسانند.

مدیرعامل شرکت صنعتی دریایی ایران با تاکید بر تقویت اتحاد و انسجام برای عبور از این گذر و تحریم‌ها گفت: اگر اتحاد و انسجام در همه ابعاد تقویت شود با مدیریت جهادی همه تحریم‌ها و فشارهای اقتصادی ظالمانه از بین می‌رود و پیروز میدان می‌شویم.

دهقانی با بیان اینکه تحریم‌ها توان و ظرفیت داخلی ما را شکوفا می‌‌کند خاطر نشان کرد: دشمن در حربه آخر شکست می‌خورد و شکوفایی اقتصادی با تکیه بر توان داخلی و پشتیبانی ملت ایران محقق می‌شود.

وی، با اشاره به اینکه در شرکت صدرای بوشهر ساخت 10 سکوی پارس جنوبی اجراء شد تصریح کرد: ساخت 10 پالایشگاه دریایی در کارخانه سکوسازی شرکت صنعتی دریایی صدرای بوشهر آغاز شد و این در حالی است که قبلا ساخت این سازه‌های مهم و استراتژیک در اختیار شرکت‌های نفتی بزرگ جهان بود.

مدیرعامل شرکت صنعتی دریایی ایران با بیان اینکه فناوری ساخت سکوهای دریایی در صدرا بومی سازی شده افزود: امروز با توان متخصصان داخلی سکوهای دریایی در صدرا ساخته می‌شود و تمام فناوری مهندسی، خرید تجهیزات، طراحی، ساخت و نصب بدست متخصصان صدرای بوشهر انجام می‌شود.

دهقانی با بیان اینکه تاکنون سه سکوی فاز پارس جنوبی در صدرا ساخته و در میدان گازی پارس جنوبی نصب شده گفت: 7 سکوی دیگر شامل دو سکو تا یک ماه آینده و 5 سکوی دیگر پارس جنوبی که دارای 90 درصد پیشرفت فیزیکی است تا پایان امسال تحویل کارفرما و درمیدان گازی پارس جنوبی در خلیج فارس نصب می‌شود.

وی، از اشتغال 3500 نفری در صدرای بوشهر خبرداد و بیان کرد: کارخانه کشتی سازی صدرای بوشهر با قدمت 50 ساله سال گذشته به تعطیلی کشانده شد که با نوسازی زیرساخت‌های آن اکنون رونق گرفته است.

مدیرعامل شرکت صنعتی دریایی ایران با اشاره به نوسازی حوضچه تعمیراتی، سیستم بالابر کارخانه و لایروبی حوضچه افزود: برای اجرای این طرح با توان متخصصان صدرا 90 میلیارد ریال سرمایه‌گذاری شده است.

دهقانی با بیان اینکه ساخت شناور با تثاژ پایین در کارخانه کشتی سازی صدرای بوشهر انجام می‌شود خاطر نشان کرد: با تکمیل پروژه نوسازی و بهسازی در کارخانه کشتی سازی صدرای بوشهر زمینه اشتغال مستقیم 1000 نفر فراهم شده که توانایی تعمیرات کشتی تا تناژ 650 تن فراهم است.

وی با اشاره به ساخت کشتی با تثاژ بالا در جزیره صنعتی صدرای بوشهر تصریح کرد: در جزیره صدرای بوشهر نفتکش‌های پهن پیکر ساخته می‌شود که نخستین کشتی آن با ظرفیت 800 هزار بشکه نفت در آبهای بین‌المللی فعالیت می‌کند.

دهقانی افزود: ساخت دومین نفتکش در صدرای بوشهر آغاز شده که بر اساس برنامه زمان‌بندی تکمیل و تحویل کارفرما می‌شود.

منبع : تسنیم

منبع خبر: سازمان خبری - تحلیلی بورس 24

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24