Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 228

ایران به برجام پایبند بوده است اتحادیه اروپا هم به طور کامل آن را اجرا می کند نمایندگان ۸ کشور اروپایی قبل از آغاز نشست شورای امنیت درباره اجرای قطعنامه ۲۲۳۱ درباره ایران خواستار اجرای کامل و موثر توافق هسته‌ ای برجام شدند. این بیانیه با یادآور شدن پایندی ایران به برجام تصریح کرده است: «تا زمانی که ایران تعهداتش را به طور کامل اجرا کند، اتحادیه اروپا به طور کامل اجرای آن را ادامه خواهد داد...

بیانیه نمایندگان ۸ کشور اروپایی قبل از آغاز نشست شورای امنیت

بورس24 : نمایندگان ۸ کشور اروپایی قبل از آغاز نشست شورای امنیت درباره اجرای قطعنامه ۲۲۳۱ درباره ایران خواستار اجرای کامل و موثر توافق هسته‌ ای برجام شدند.

این بیانیه با یادآور شدن پایندی ایران به برجام تصریح کرده است: «تا زمانی که ایران تعهداتش را به طور کامل اجرا کند، اتحادیه اروپا به طور کامل اجرای آن را ادامه خواهد داد.

نمایندگان 8 کشور بلژیک، فرانسه، آلمان، ایتالیا، هلند، لهستان و سوئد در بیانیه‌ ای خواستار اجرای کامل و موثر برجام شدند. 

این بیانیه با یادآور شدن پایندی ایران به برجام تصریح کرده است: «تا زمانی که ایران تعهداتش را به طور کامل اجرا کند، اتحادیه اروپا به طور کامل اجرای آن را ادامه خواهد داد. وزرای خارجه اتحادیه اروپا بر این تأکید کردند.

«دونالد ترامپ»، رئیس‌ جمهور آمریکا 18 اردیبهشت‌ ماه به طور یک جانبه با نقض تعهدات آمریکا ذیل توافق هسته‌ ای برجام کشورش را از این توافق خارج کرد. خزانه‌ داری آمریکا اعلام کرد تحریم‌های هسته‌ ای که ذیل این توافق رفع شده بودند در دوره‌های 90 و 180 روزه احیا خواهند شد.

ترامپ شامگاه دوشنبه 15 مرداد ماه با امضای فرمانی رسماً دستور اجرای اولین بسته تحریم‌ ها علیه ایران را صادر کرد.

دومین بسته تحریم‌ ها که بخش‌ های کشتی‌ رانی، مالی و انرژی ایران را هدف قرار می‌دهند هم از روز 14 آبان‌ ماه از سر گرفته شده‌اند.

دولت ترامپ، در این بسته تحریم‌ها از تلاش‌های اولیه برای به صفر رساندن صادرات نفت ایران عقب‌نشینی کرده و برای 8 کشور معافیت از تحریم‌ های نفتی صادر کرد.

تصمیم ترامپ با مخالفت‌ های زیادی در سراسر جهان رو به شده است و غیر از رژیم صهیونیستی و برخی کشورهای عربی، جامعه جهانی با آن مخالفت کرده‌ اند.

منبع: تسنیم 

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24