Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 226
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 228
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 223

اساسنامه این بیمه ای تصویب شد؛ مطابق با استانداردهای جدید ابلاغی شرکت بیمه سامان به عنوان نخستین شرکت بیمه ای، توانست اساسنامه خود را مطابق با استانداردهای جدید ابلاغی تصویب کند...

بیمه سامان پیشتاز شد

بورس24 : شرکت بیمه سامان به عنوان نخستین شرکت بیمه ای، توانست اساسنامه خود را مطابق با استانداردهای جدید ابلاغی تصویب کند. 

بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران و سازمان بورس و اوراق بهادار استانداردهای تازه ای را به شرکت های بیمه ای ابلاغ کرده و خواستار تغییر اساسنامه خود مطابق با این استانداردها شدند.

شرکت بیمه سامان به عنوان نخستین شرکت بیمه ای، این تغییرات را در اساسنامه خود اعمال و در مجمع فوق العاده که امروز 1397/09/21 با حضور بیش از 79 درصد سهامداران برگزار شد، با اتفاق آرا به تصویب رساند.

در این جلسه، مدیر عامل بیمه سامان ضمن اعلام اجرای بندهای اساسنامه جدید در شرکت، گفت: اجرای اساسنامه جدید در شرکت های بیمه باعث می شود صنعت بیمه شفاف تر و سرمایه گذاری در شرکت های بیمه از جمله شرکت بیمه سامان با ریسک کمتری همراه باشد.

احمدرضا ضرابیه افزود: با استقرار حاکمیت شرکتی و کنترل های داخلی در شرکت های بیمه، هموطنان با آرامش خاطر بیشتری در صنعت بیمه سرمایه گذاری می کنند و این نتیجه تغییرات جدید در اساسنامه است.

وی کاهش ریسک سرمایه گذاری در صنعت بیمه و به ویژه سرمایه گذاری در شرکت بیمه سامان در کنار جذاب تر شدن فضا برای فعالان بورس را از نتایج پیاده سازی اساسنامه جدید اعلام و خاطرنشان کرد: صنعت بیمه و شرکت های بیمه به تبع شفافیت و استقبال سرمایه گذاران، رشد پایدار را تجربه خواهند کرد و این رشد پایدار، باعث توسعه چتر بیمه در کشور می شود.

به گفته ضرابیه، با توجه به افزایش هزینه های درمانی و شرایط اقتصادی کنونی، لازم است توسعه پوشش بیمه های زندگی و همچنین خدمات بیمه های درمانی در کشور در دستور کار باشد.

مدیر عامل شرکت بیمه سامان، یکی دیگر از آثار پیاده سازی اساسنامه جدید توسعه و گسترش خدمات بیمه ای به ویژه در حوزه بیمه های زندگی و خدمات درمانی دانست و گفت: در شرایط جدید، صنعت بیمه خدمتگزار بهتری در جهت تامین آسایش و آرامش مردم خواهد بود.

بر اساس این گزارش، بیمه سامان همراه رعایت مقررات حاکمیت شرکتی و دستورالعمل های مربوط را سرلوحه فعالیت های خود قرارداده است.

منبع: روابط عمومی بیمه سامان  

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24